Spill tider osv.

#1
Heisann det er vannvittig lenge siden jeg har skrevet noe her men :p
Uansett jeg huskre for leeenge siden så postet noen linker til f.eks. Zelda og Super Mario3 osv. på vannvittige raske tider.

Fant denne linken her mens jeg rotet etter ending sangen til Super Metroid siden her om dagen presterte jeg å få den på hodet :p(DuDUDuuDUDUUDUUUUUUUuDuDUDUuDUDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDUDUuDuDUUDuDUDUUDUDuDUDUUDuDUUDuDuDuDUuDuDUuDuUDuDUuDudUDduuUUUuDudUuDudUudududUdududududUududuududududuududududuududududududuuduDUoduoduoduoduouudouoduoUDUUUUUUUUU) (Hørtes meget vakkert ut når jeg holdte på iallefall.......)

Men uansett ;) her ;)

Forresten går mest i Nintendo spill og noen PC(pese) spill...
Karen(e) er ville på Metroid serien... Eneste jeg har sett hittil..








Og til slutt bare DuuuutDuuutDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUu

Takk for meg
 
#4
Det er en ting jeg ikke fatter. Det er jo en fyr som runder Metroid Prime 100% på 1.37. Det jeg ikke skjønner er hvordan han klarer å få tak i Space Jump Boots så tidlig i spillet. Han henter de jo med en gang han kommer til Talon IV. Jeg har prøvd å hente de selv, men det går jo ikke. Det går jo ikke å hoppe opp til der Space Jump Boots er! Jeg skjønner altså ikke hva fyren gjør for å komme opp dit. Han begynner oppå flyet til Samus. Så virker det som om han bare går baklengs og så er han oppå klippen der med døren inn til rommet med støvlene. Noe som skjønner hvordan han får til dette? Vet dette ble elendig forklart da. :flau:
 
#5
Jeg vet ikke helt hvordan han gjør det, men jeg vet at det ikke går an å gjøre det i PAL versjonen. Det er flere ting i den 100% videoen som ble fikset i PAL versjonen, så det er mye som ikke vil være mulig å gjøre.
 
#6
Forresten linken jeg ga hevder de at det er spilt på konsoll.. La merke til Snes9x osv. på thagen sin, litt kjipe saker det synes jeg...:( Men fler jo bedre :D
 
#7
Opprinnelig skrevet av thagen
Jeg vet ikke helt hvordan han gjør det, men jeg vet at det ikke går an å gjøre det i PAL versjonen. Det er flere ting i den 100% videoen som ble fikset i PAL versjonen, så det er mye som ikke vil være mulig å gjøre.
Her er ei liste over hva som er forskjellig mellom den amerikanske og europeiske versjonen. Kanskje det står hvorfor det ikke går å få space jump boots så tidlig. Gidder ikke å lete selv. Begynner å bli trøtt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Kakeboks

Synes dette er ganske imponerende, jeg. Spesielt med tanke på hvor mye tid og krefter jeg brukte på det. Lykke til med å slå rekorden.
 
#10
Opprinnelig skrevet av GarlandG@07.08.2004, 18.13
Kakeboks

Synes dette er ganske imponerende, jeg. Spesielt med tanke på hvor mye tid og krefter jeg brukte på det. Lykke til med å slå rekorden.
84022​

Hmmm jeg mener onkelen til en venn av meg hadde ett temmelig bra tidspunkt på spillet han også... Jeg kan sjekke det opp... hehe, men det kan hende jeg tar feil da :p


EDIT: Jeg huska feil da:p Han var lvl 30 sånn var det hehe, han var lav lvl :p
 
#11
Kabal rekorden min, som jeg tok for lenge siden. Fant den på
en diskett i dag, og jeg som trodde den var slettet :svette: