Spill til GC eller ps2

F

Fanta Boy

Gjest
Jeg har GC og PS2, og jeg tenker på og kjøpe et spill, de jeg har i tankene er MGS>:Substance til ps2(299,-), for jeg syntes MGS serien ser spenndene ut.
Hva kan dere anbefale, altså spill som ikke er fustrerende vanskelige.

Ja MGS serien er spendende og dritkul men jeg ville starte med å spille MGS-1 eller twinsnake til GC! vis du begynner rett på 2en så kan det være mange ting du ikke helt vil forstå!

Ja Metal Gear er veldig tøft. Har ikke spilt 2eren så mye selv, men har rundet 1eren en del ganger. Andre spill jeg kan anbefale til PS2 og GC:

- Final Fantasy X
- Zelda the Wind Waker
- Metoid Prime
- Devil May Cry (har ikke spilt det så mye, men herregud å rått da)

Ja, da har jeg vel nevnt de spillene jeg synes er best til PS2 og GC.

F

Fanta Boy

Gjest
Ekke zelda fan , metroid ser rått ut men fps på konsoll :( . FFX har jeg, og runna det. Tror jg tar mgs.substance ser søt ut.

Metel Gear Solid: Substance selger de for 199 kr. på Obs, Lagunen, Bergen. Hvis du ikke bor i nærheten kan du sjekke din lokale Obs butikk, for MGS:S er virkelig verdt 200 kr.

Hvis du likte FFX, er jo de andre FF-spillene å anbefale.

Jeg så i ett annet emne at du var på jakt etter Resident Evil spillene. Du kan jo kjøpe remakene på gamecube. Koster vel rundt 199-299 kr. stykket.

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@30.05.2004, 14.00
metroid ser rått ut men fps på konsoll :( .
Kan vel si det sånn, at Metroid Prime hadde aldri funka med tastatur og mus. Metroid Prime styres ikke på samme måte som andre FPS på konsoll, og det passer perfekt med GC-paden. Det finnes på Player's Choice til 299,-.

Har du lyst til å prøve MGS serien, så begynner du selvsagt med Twin Snakes når du har Gamecube. Substance er kjempebra, det, men du må for all del ikke spille gjennom det før du har fått med deg historien i det første.

Kjøp deg en av disse, og du er garantert en fin spillopplevelse :):
- Metal Gear Solid: Twin Snakes - GC (Du MÅ spille dette eller originalen til PS1 før du spiller Substance)
- Metroid Prime - PS2 (Det er veldig bra, og er annerledes styring enn vanlig FPS, så det funker strålende på GC)

Hmm du burde prlve Resident Evil 1 Remake til GC.
Kanskje ikke det mest nevnte spillet, men faen det er bare noe man må ha med seg!

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Jani@30.05.2004, 18.57
- Metal Gear Solid: Twin Snakes - GC (Du MÅ spille dette eller originalen til PS1 før du spiller Substance)
- Metroid Prime - PS2 (Det er veldig bra, og er annerledes styring enn vanlig FPS, så det funker strålende på GC)
Mgs:TTS er jo så dyrt MGS S er jo billig

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+30.05.2004, 21.11-->
<!--QuoteBegin-Jani
@30.05.2004, 18.57
Mgs:TTS er jo så dyrt MGS S er jo billig [/b]
Jada, men pointet er at du ikke vil fatte en eneste ting av MGS:S, siden du ikke har spilt MGS1.
Men for all del, kjøp Substance, men jeg tror du vil angre dersom du ikke har prøvd MGS:TTS eller MGS (PS1).

Til opplysning:
Metal Gear Solid: Substance er jo MGS 2, med ekstra stasj.
Metar Gear Solid: The Twin Snakes er en re-make av MGS 1, noe som MÅ spilles før du går fatt på MGS 2.

Da så. Hvis du kan handlingen i MGS er det bare til å gå for Substance.

F

Fanta Boy

Gjest
Det kan jeg vettu :)
Må bare melde og si at dette er det siste spillet jeg noen gnag EVER kjøper, altså nå gidder jeg ikke og kjøpe flere spill.

Jeg for min del sier bare Jak and daxter, Jak2, Rachet and Clank og Rachet and Clank 2.

B

BonyHawk

Gjest
Opprinnelig skrevet av Jani@30.05.2004, 18.57
-- Metroid Prime - PS2 (Det er veldig bra, og er annerledes styring enn vanlig FPS, så det funker strålende på GC)
Metroid Prime på PS2 :tommelopp:

Jeg spilte Substance før 1'ern, det gikk helt fint...

F

Fanta Boy

Gjest
Tror Knaksje jeg kjøper Viewtiful Joe, leter etter et spill som er litt mer egent og litt bra grafikk, og veldig utfordrene, så VJ ser sexy ut nå.