Spill til salgs

#1
Jess, trenger penger så jeg bestemte meg for å selge noen spill. Spillene som er til salgs er:

Xbox 360

-Oblivion - 250,- [Nytt]

Gamecube

-Waverace: Blue Storm - 100,-
-Mario Smash Football - 200,-
-Fifa 2004 - 75,-
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem - 100,-
-The Legend of Zelda: The Wind Waker [Limited Edition] - 200,-
-Tony Hawk's Underground 2 - 150,-
-X-Men Legends - 100,-

Xbox

-Ninja Gaiden [Classics] - 100,-
-Ringenes Herre: Atter En Konge - 100,-
-Fable - 150,-

Playstation 2

-Black - 200,-
-Midnight Club 2 - 100,-
-Burnout Revenge - 200,-
-Grand Theft Auto: San Andreas - 150,-
-True Crime: Streets Of LA - 100,-
-Killzone - 150,-

DS

-Jump Superstars - 280,-
-Dragonball Z: Supersonic Warriors 2 - 250,-
-Fifa 06 - 150,-

PSP

Fired Up! - 100,-
Need for Speed Underground Rivals - 150,-
UMD: Terkel i knipe - 100,-


Alle spill er komplette og i perfekt stand om ikke annet er nevnt. Alle priser er inkludert frakt.
Post her eller send meg en PM om du lurer på noe :)
 
#2
Får vel komme inn her jeg da. Hvordan kan du ta 250 for Oblivion når det koster 199 på Elkjøp? Er du grådig eller?
 
#4
Litt forskjell da... Du finner ikke de spilla jeg selger til 350 kr noe sted, ikke brukt på spiderman heller, og som sagt, selvsagt vil jeg ha mer penger for ting, er ikke frelsesarmeen heller da.
 
#5
SITAT(dorR @ 16.02.07, 14.36) 52518
Litt forskjell da... Du finner ikke de spilla jeg selger til 350 kr noe sted, ikke brukt på spiderman heller, og som sagt, selvsagt vil jeg ha mer penger for ting, er ikke frelsesarmeen heller da.
[/b]
Siden ikke jeg trenger å bry meg om at du er grådig trenger vel kanskje ikke du bry deg om at jeg er det heller, hm?
 
#6
Hvis noen i det hele tatt skal vurdere å kjøpe Oblivion brukt av deg når de finner det i butikken til 199,- bør du i det minste sette prisen ned til 150.
 
#7
Hva man kan få et spill til i en fysisk butikk er egentlig irrelevant, siden noen faktisk bor langt unna slike butikker, det er heller ikke sikkert den lokale varianten har det inne.

Men i dette tilfellet er det 199kr på absoluttspill.no også