Spill til Wii, 360, DS og PSP selges/byttes!

#1
Xbox 360:
Halo 3

Wii:
Super Paper Mario SOLGT
Metroid Prime 3: Corruption SOLGT

DS:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass SOLGT

PSP:
Daxter
Lumines 2
Gitaroo Man Lives
Ratchet & Clank: Size Matters
Loco Roco

Spill jeg kan tenke meg i bytte:
Assassin's Creed, Mass Effect, Eledees, Syphon Filter: Logan's Run, FF: Tactics og andre nye spill til nevnte konsoller.

Kan også selge spillene.
 
#2
800,- inkl porto for dette?

Super Paper Mario
Metroid Prime 3: Corruption

DS:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (USA)
 
#6
Jeg glemte forresten å nevne at SPM har den famøse glitchen:

PAL copies of the game contain a glitch if the language is set to UK English, German, or Spanish. In Chapter 2-2, after Mario finds a key, the game will freeze if Mario speaks to the character Mimi without first picking up the key. Nintendo of Europe is replacing the game disc for no charge with a version that does not contain the glitch.[15] Nintendo of Europe announced details of the replacement on their website in November 2007.

Men den er lett å unngå, dessuten kan man nå få et nytt eksemplar fra Nintendo uten ekstra kostnader.


Ally:
Legg til en femtilapp, så har vi en avtale.

Momotarou:
Hvis Ally ikke kjøper spillene, så er de dine.

sloux:
Jeg har dessverre spilt de spillene.

CockMcBalls:
Ally og Momotarou var først ute, men hvis de trekker seg, så er spillet ditt.
 
#7
SITAT(Bookhouseboy @ 22.11.07, 17.56) 90426
Jeg glemte forresten å nevne at SPM har den famøse glitchen:

PAL copies of the game contain a glitch if the language is set to UK English, German, or Spanish. In Chapter 2-2, after Mario finds a key, the game will freeze if Mario speaks to the character Mimi without first picking up the key. Nintendo of Europe is replacing the game disc for no charge with a version that does not contain the glitch.[15] Nintendo of Europe announced details of the replacement on their website in November 2007.

Men den er lett å unngå, dessuten kan man nå få et nytt eksemplar fra Nintendo uten ekstra kostnader.
Ally:
Legg til en femtilapp, så har vi en avtale.
[/b]

la meg tenke på det til imorgen :tenke:
 
#9
Ok vi har en deal Booky :)
send meg pm om kontonr