Spill?

#1
Jeg har akurat fått med X Box og har tenkt å kjøpe meg noen spill. Og da er det dere kommer inn. Hva bør jeg kjøpe meg??

Har tenkt på Ninja Gaid og OutRun. Hva bør jeg kjøpe. Kom med forslag. Hva dere enn måtte like.
 
#3
Fable, Halo 2, Kotor, Fifa 2005.
 
#4
hmm, kanskje det, men jeg liker ikke kontrollene på det. Da er det bedre med mus og tastatur synes nå jeg.
 
#6
da dropper du den..



PGR 2, Splinter Cell: PT og Full Spectrum Warrior er også å anbefale.
 
#7
kan du ikke dere fortelle litt om dem. HAr ikke akurat så mye peiling. Vet jo hva det er, men om det er bra og hv som er bra vet jeg jo ikke.
 
#8
Kotor: Star Wars-spill litt utenom det vanlige. Istedet for de klassiske har vi her et RPG som kan være gøy til og med for de som ikke liker star wars

Fifa: MYYYYE bedre enn fifa 2004

Halo 2: Dette bør du kunne noe om

Fable: RPG. Her styrer du en gutt fra han er 7-8 år til han dør (dør han egentlig? Har ikke giddet å spille til han blir OLDOLDOLDZ0R) Alt du gjør har en innvirkning på både kropp og omgivelser. Velger du å bli ond, vil folk frykte deg, og du vil (kanskje) få horn, hvis du velger å være god, vil folk beundre deg og det blir lettere å skaffe seg damer (secks). Du kan kjøpe deg hus, men ikke få barn. Noen morsomme detaljer som at du kan drikke deg dritings er også lagt til.

Nå gidder jeg ikke å skrive mer.

Hvis du virkelig ikke gidder å lære deg å styre med kontroll bør du virkelig holde deg unna all konsoll i fremtiden..
 
#9
hehe, jeg mente kosnollen til Halo. Men det er jo bare en vane sak. Jeg liker mest sån som Ninja og Metal Gears. Det er jo veldig lette ontroller.
 
#10
Halo har jo negerbra kontroll.
 
#12
Hahahaha husker det emnet der vi skulle lage våres drømmekontroll, og alle snakket om konsoller :D
 
#13
sorry, mente selvsakt kontroller.
 
#14
Er det nye Prince of Persia bra? OG er det noen som har prøvd det nye Ninja spillet?
 
#15
Vet ikke om det er bra, men hadde en demo av det her en dag på PCen. Jeg slettet det etter 2 minutters spilling, rett og slett fordi det ikke falt i smak. Alt handler jo om smakssansene til hver enkelt person, så prøv å fortelle hvilke type spill du spiller. Prince Of Persia var uansett gørr-kjedelig, og gikk bare ut på å slå folk..

Har du noen gang prøvd Halo, eller oppfølgeren? "Kontrollen er så vanskelig", det er det største pisset jeg noen gang har hørt. Den lærer du deg fort, og du kommer snart til å glemme at du ikke kunne den, fordi den sitter så godt i hånda etter noen minutters spilling.

Si hva du liker å spille, så har vi noe å bygge på.

E: Haha, kom til å tenke på noen av kompisene mine, som ikke klarer å kombinere de analoge.. greiene, husker ikke helt hva du kaller dem. Det ender med at de går sides-lengs, og ikke treffer en drit, utenom det som er i bakkehøyde med dem..
 
#16
Ja, jeg har prøvd Halo 1. Det jeg synes er at Mus og tastatur er mye bedre. Går sikert for å lære, men da vil jeg heller ha noe annet.

Som jeg sa for en stund siden liker jeg spill der man ikke behøver å se rett ut av øynene på folk. Som Ninja Gaid og Prins of Persia. Jeg likte nr.1 av Prins of Persia så jeg lurer veldig på hva toeren er. Jeg liker også skrekk spill og spill som Metak Gear Solid.
 
#17
Ingen som har spilt disse spillene??
 
#18
Hvis du liker fps-spill så syns jeg absolutt du skal teste Halo2.
Jeg er enig i at det er bedre med mus og tastatur, men i Halo fungerer kontrollen veldig bra hvis du blir vant til den.

Hovedgrunnen til å kjøpe det må jo være de geniale live mulighetene, beste på x-box så langt så vidt jeg vet...
Ta en titt på denne anmeldelsen fra VG , må si meg litt enig med Rune i det han skriver her.

Kjøp det på EB-games hvis du har muligheten, der kan du bare bytte det innen 10 dager hvis det ikke er noe for deg.

PS: Ellers kan jeg jo nevne at Fable, KOTOR og Burnout 3 også er suverene spill, og hvis du ikke har PS2 og GTA fra før er jo det også så klart et must...
 
#19
Synes at Burnout 3 blir veldig repetivt til tider..
 
#20
Synes Burnout 3 er drit bra. SPilte det engang på PS2. Men synes dere at bra på 5år skulle spille dette?
Greit, det er ikke noe vold i det, men det går jo ufatlig fort.