Spillbroderier

Sancti

Terrorkatt
#1
Hei! Jeg er fattig, så jeg tenkte å se om noen var interesserte i dilldallet mitt før jeg slenger det ut på Etsy. Bildene er tatt med mitt ræva mobilkamera, så fargene avviker sannsynligvis noe.

Nøkkelringer: 75,- (inkluderer frakt fra England, så ha litt tålmodighet med postgangen)





Kan eventuelt lage nøkkelringer på bestilling hvis noen har spesielle ønsker, men du må finne mønster selv (http://www.spriters-resource.com/ og http://tsgk.captainn.net/ er fine sider for slikt).
Størrelsen avhenger av stoffet, har følgende farger for øyeblikket:
Svart eller lys rosa: max 16x20 pixler
Grå eller hvit: max 14x17 pixler

Hvis du åpner bildet/spriten i Paint og zoomer inn så mye du kan er det nokså enkelt å telle rutene.

Vurderer også å selge disse to for rett pris, gi bud hvis du er interessert:



Duck Hunt: mangler teksten "Duck Hunt" nederst, men jeg skal selvsagt gjøre det ferdig hvis noen vil kjøpe det. Motivet er 10 cm i bredden, små sting og mange farger, har tatt meg anslagsvis 25 timer så langt.



Purple Tentacle: motivet måler 8x5 cm, tok 6-7 timer.

Begge kan eventuelt monteres i IKEA-ramme etter ønske (vanlig fotostørrelse, du finner dem på intarbuttz) før jeg sender. Forventer selvsagt ingen massiv timelønn, men skambud vil bli ignorert. Kan forsøke å få skaffe bedre bilder om nødvendig.
 
#3
Kjøper glatt to av deg og blir glad om du legger med ei sånn nøkkelringramme du har dei små bildene i, siden den eine eg har fra før ble knekt. Betaler så klart det den koster i tillegg. :)

Skal finne motiv eg vil ha og oppdatere snarlig!
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Aslak: er ikke helt sikker, har så vidt brukt det en gang tidligere. Solgte én nøkkelring temmelig raskt, men hadde lite utvalg og ikke tid til å lage flere, så jeg stengte det igjen. Skal oppdatere når jeg har forsøkt på ny.

sagosen: Hurra! Du får bare poke meg når du har funnet mønster, ramme skal du selvsagt få. :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#5
Muligheter for å spesialbestille no bigger shitt? Type annet enn de store du har laget? Driver og drømmer om no mega man greier.
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Fullt mulig, men kommer til å ta litt tid! Holder allerede på med en slik bestilling samt en bunt med nøkkelringer, så det blir sannsynligvis et par uker til jeg kan begynne på noe nytt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Tenkte bare å nevne jeg har mottatt to nøkkelringer og er kjempefornøyd! De er uten tvil kule, ikke utenkelig det blir flere senere.

Raskedit: Har 1-UP og chocobo :)
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Kult, bra du liker dem. :)


Til inspirasjon: her er et par eksempler på ting jeg har mekka på bestilling i det siste:

Lilim fra SMT II (trenger no strykings)
thin.jpg


Custer's Revenge (måtte gjøre no lurings for å få plass, men men)
custer.jpg
 
#9
Sorry at eg er så treg, ordner du meg ein purple og ein green tentacle? Typen own the world og lettere bekymret? Ja, og sleng gjerne med chocobo også! + ein skytende eller hoppende blå megaman. :)

nøkkelringer altså
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Ikke sikker på hvordan tentaklene vil se ut i nøkkelringformat, tror ikke jeg har kommet over mønstre som er så små, men skal prøve å forminske og se hvordan det blir. Chocobo og Megaman burde uansett gå bra. :)