Spillegal Awards 2005

Beste bilspill og beste sportsspill

  • Mario Smash Football/Super Mario Strikers (GCN)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Pro Evolution Soccer 5 (Multi)

    Stemmer: 0 0,0%
  • WWE: Smackdown vs Raw 2006 (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Football Manager 2006 (Multi)

    Stemmer: 0 0,0%
  • SSX On Tour (Multi)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Virtua Tennis: World Tour (PSP)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mario Power Tennis (GCN)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen/annet

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Bilspill og sportsspill skorter det aldri på, men hvilken type liker SG-folket best? Realistiske eller mer artistiske?

Pollfunksjonen krever at du stemmer i begge kategoriene, så velg «Ingen/annet» hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på listene.

Stem i vei, og for all del: Diskutér!
 
#2
Hvor er NFS-MW?????

Edit: Takk Thinaran :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Jeg overså det, sorry! Har satt Lurtz på saken, og har også bedt han å flytte "annet"-stemmen over på NFS (antar det er din).
 
#4
Pro Evolution Soccer 5 er i hvert fall årets sportsspill med sin deilige realisme og en bråte med triks og funksjoner, noe som gjør det til det mest virkelighetsnære og mestringsutfordrende fotballspillet som finnes. I tillegg skal det ha pluss for online.

Bilspill ble det Gran Turismo 4, men dette skyldes nok mest at det er det eneste bilspillet jeg har spilt skikkelig på listen.
 
#5
Forza Motorsport, helt klart. har begrunnet hvorfor i "Beste Xbox spill" tråden. Realistiske bilspill er min greie.

MotoGP 3 er ikke nevnt her en gang, synes også det fortjener å bli nevnt, selv om det ikke akkurat går under bil- og sportsspill,.