Spillegal Awards 2005

Beste slåssespill

• Tekken 5 (PS2)

Stemmer: 0 0,0%
  • Soul Calibur III (PS2)

• Dead or Alive: Ultimate (Xbox)

• Rag Doll Kung Fu (PC)

• Ingen/annet

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Årets slåssespill skal kåres, og nå får vi endelig vite hva som er tøffest av Tekken 5 og Soul Calibur III, I rene og sexy tall. Det er også et «Ingen/annet»-valg du kan stemme hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på lista.

Stem i vei, og for all del: Diskutér! (eller siden dette er slåssespillseksjonen: Sleng dritt til hverandre ;))

Jeg vet at dette kanskje høres litt rart ut, at det kommer fra meg! Men burde ikke VF ha en plass der?

Men jeg stemmer på Tekken5 jeg :D

EagleJin

Bear Necessity
Stem i vei, og for all del: Diskutér! (eller siden dette er slåssespillseksjonen: Sleng dritt til hverandre ;))
[/b]
Akkurat som vanlig altså ^^

Stemte Tekken 5. Hvorfor... si det..
- Flere elementer i SC3 ble erklært skada 2 uker etter lansering.
- DoA fungerer kun som underholdning et par timers tid
- Rag Doll er fighting på PC :p (les: ikke testet)

Jeg sier ikke at T5 ikke har sine skavanker, men det har jevnt over høyere underholdningsverdi og spillbarhet. I tillegg har spillet en god del fete design på både karakterer og arenaer i tillegg til semitøff musikk ^^

(Kunne også nevnt Guilty Gear XX #R PSP :p)

Soul Calibur III. Pent å se på, fine karakterer, og morsomme spillmoduser :)

Tekken 5 garantert.
SCIII har for mye. Sier også litt at det ble nedbrutt etter to uker.
DoA: Ultimate er DoA. Underholdende nok en liten stund, men viser ingenting annet enn hva DoA vanligvis gjør.
Rag Doll Kung Fu høres veldig ut som om det er PC. PC har aldri vært i nærheten av å være geniale på fighting, og kommer trolig aldri til å bli det heller. Regner med at Rag Doll havner i samme sjangeren som de andre fighterne til PC: Søppel. (Ikke testet, men har ikke høye forventninger til dette heller)

Tekken 5 har en god variasjon av karakterer og stilarter. Så å si ingen kan spilles likt lenger (i forhold til tidligere Tekkens,) og alle karakterene kan igjen brukes på flere måter. Musikken og banene er også bra og gjør det mer underholdende. Minus de dårlige sidene da.

Men man kan jo nevne T5:DR også. Det kom jo ut i 2005, så det går med det T5 har, bare at det meste er forbedret. ;)