Spillegal Awards 2005

Beste Xbox-spill

• Half-Life 2 (port)

Stemmer: 0 0,0%
  • Doom 3 (port)

• Oddworld: Stranger's Wrath

• The Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

• Far Cry Instincts (remake)

• Forza Motorsport

• Jade Empire

• Mercenaries (også til PS2)

• Pro Evolution Soccer 5 (også til PS2, GCN, PC)

• Ingen/annet

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
For multi-titler, er Xboxen konsollen å ha for å få de peneste versjonene, pluss at Half-Life 2 og Doom 3 har vært etterlengtet av alle som ikke har kraftige PC-er. Den hadde også ett og annet eksklusivt spill ifjor, men kan de hamle opp med PC-klassikerne?

Det er også et «Ingen/annet»-valg du kan stemme hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på lista.

Stem i vei, og for all del: Diskutér!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Såvidt jeg har fått med meg er det en remake av PC-spillet med nye områder og interaktive cutscenes. Hvis det er helt feil får en mod rette opp.

Call of Cthulhu.
Mest stemningsfulle spillet jeg har prøvd på lenge. Flust av problemer, men rett og slett deilig gjennomtenkt spenningskurve.

Oddworld var farlig nær å få stemmen min. Herlig spill det og.

Her sto valget mellom Oddworld, Forza Motorsport og Half-Life 2.

Etter litt om og men, kom jeg frem til Forza fortjener dette. Er kanskje det beste bilspillet jeg har prøvd noensinne, så det sier vel sitt. Har sikkert spilt dette i et tresifret antall timer, om man teller med online. Solid "karriere" modus, et hav av biler, god lyd, og smart A.I. for en gangs skyld. Det eneste jeg kunne ønsket meg er flere baner.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cthulhus Telefonsamtale, kun fordi resten på lista enten er mye bedre på PC eller bæsj (okay da, så er Stranger's Wrath litt underholdende).
XBox er en sørgelig konsoll. :(

Call of blekksprut-tryne fikk min stemme :) Underholdene to the end :tommelopp: