Spillegal Awards 2005

Beste PC-spill

  • Darwinia

    Stemmer: 0 0,0%
  • Civilization IV

    Stemmer: 0 0,0%
  • F.E.A.R.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Battlefield 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Age of Empires III

    Stemmer: 0 0,0%
  • World of Warcraft

    Stemmer: 0 0,0%
  • Black & White 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Psychonauts (også til PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Call of Duty 2 (også til Xbox 360)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen/annet

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Windows-spillplattformen lever i beste velgående, og også ifjor kom det ut spill i alle tenkelige sjangre. Det er også et «Ingen/annet»-valg du kan stemme hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på lista.

Stem i vei, og for all del: Diskutér!
 
#2
Jeg stemte Call of Duty 2. Ser ut som om det ikke er mange som deler min entusiasme :p
Jeg synes ikke eneren var noe særlig bra, så jeg hadde ingen store forventninger til dette. Kanskje det var derfor jeg ble positivt overrasket? Uansett synes jeg det er et underholdende spill.

Det sto mellom dette og F.E.A.R., jeg var litt i tvil. Det som er litt synd med F.E.A.R. er at jeg ikke aner hvorfor jeg ikke synes det er noe moro. Det er spennende, pent, og har en egen vri. De fleste banene er grusomt kjedelig med tanke på teksturer osv., det kan ha noe med det å gjøre. Men jeg elsker idéen bak det. Jeg bare synes det er et kjipt spill.
 
#3
Jeg stemte World of Warcraft. Hvorfor stemte jeg det? Fordi dette spillet har virkelig gitt MMO(RPG)-sjangeren noe nytt (dette kan sikkert diskuteres, hvis man er vrang nok). Et skikkelig kvalitetsspil.. Dessuten er det jo Warcraft! Og Warcraft er fine saker.



Raptorus, jeg skjønner ikke helt hva du mener. Call of Duty 2 er jo nesten en klone av eneren. Spillet er jo OK, men jeg ble ikke positivt overrasket over hva de har klart å utrette siden eneren kom ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Måtte nesten bli Darwinia. :)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#5
Darwinia er en opplevelse ja, men enn hvor mye man diskuterer den herlige stilen, sweete musikken eller deilige GUI'n kommer man ikke bortifra det faktum at spillet er alt, Alt, ALT FOR KORT! ;)

Min stemme går derfor uavkortet til Battlefield 2, som ikke bare supplerer beinhard virtuell flaggkrig, men som også minner oss på hvorfor vi hater EA så mye som vi gjør. Selv trass i ræva patching er dette spillet sinnsvakt artig, det er liksom noe helt eget over å snike seg rundt halve mappet, legge seg godt til rette på det bakerste flagget mens det sakte synker, juble lykkelig når den endelig kommer ned til neutralize for så å bli splittet til atomer av ditt eget artilleri... :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ti timer er ikke for kort, ti timer er akkurat passe. :)
 
#7
Syntes F.E.A.R er knall jeg.. Er jo underholdene selv om bullet-time greiene begynner å bli litt gammal, men storyen... Jeg vil se den hurpa dø, smertefullt og grotesk :p

my vote goes to ph33r
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Min stemme går derfor uavkortet til Battlefield 2, som ikke bare supplerer beinhard virtuell flaggkrig, men som også minner oss på hvorfor vi hater EA så mye som vi gjør. Selv trass i ræva patching er dette spillet sinnsvakt artig, det er liksom noe helt eget over å snike seg rundt halve mappet, legge seg godt til rette på det bakerste flagget mens det sakte synker, juble lykkelig når den endelig kommer ned til neutralize for så å bli splittet til atomer av ditt eget artilleri... :D
[/b]

Eh har tar du da litt feil, er ikke EA som har laget selve BF2, det er Dice Sweeden som har laget selve spillet :p Men det er EA som gir det ut ja..

Uansett stemmen min gikk til Battlefield2, siden det er ett konge spill :D

Men CoD2 er også ett veldig godt spill ;)
 
#9
stemte F.E.A.R jeg;) , synes det er det mest originale og beste gjennomførte spill. Det er skummelt av og til, med solid action mellom disse episodene, bra story og morsom multiplayer.


<div class="spoilertop" onClick="openClose('ab03c54340413ee9e83181ac2d9755f3')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="ab03c54340413ee9e83181ac2d9755f3" style="display:none"> Husker jeg sku gå i en stige. først var det ingen ting men etter å ha trykt F og snudd meg for å klatre ned stigen så hun skumle jenta sto rett framfor meg. Når jeg fikk kjappet meg ned sto han kannibalen rett ved siden av meg, så oppløste han seg i en svart "sky". Freaky det. <div class="spoilertop" onClick="openClose('407bec0b66ac016780f6d9d0e1a7981d')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="407bec0b66ac016780f6d9d0e1a7981d" style="display:none"> :tommelopp:
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#10
Spiller egentlig bare strategi-spill, så Civ4 fikk min stemme. Likte også AoE III veldig godt, men synes singleplayer-oppdragene ble litt kjedelige, så det begrenser seg til et multiplayerspill for min del. Ikke noe galt i det, egentlig, for det er jævlig artig på nettet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Hei jeg vil nominere Championship Manager 2002/2003 sesongen fordi det var det beste spillet jeg spilte i 2005 om du skjønner hva jeg mener! =D