Spillegal Awards 2005

Beste PS2-spill

  • God of War

    Stemmer: 0 0,0%
  • Shadow of the Colossus (Import)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tekken 5

    Stemmer: 0 0,0%
  • Devil May Cry 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • We <3 Katamari (Import)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mashed: Fully Loaded (også til Xbox)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen/annet

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Til tross for gammel hardware og ny konkurranse, holdt PS2 seg på topp i år også, mye takket være sterk støtte fra både første- og tredjepartsselskaper, og to av spillene på lista kan de fleste her fortsatt glede seg til å få spille.


Det er også et «Ingen/annet»-valg du kan stemme hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på lista.

Stem i vei, og for all del: Diskutér!
 
#2
SotC uten tvil. Et av de få spill i år som framstiller mediet som kunst. Alt fra den storslagne musikken til den hjerteskjærende historien gjør dette til kanskje det beste spillet på ps2 noensinne. Da greier hvertfall jeg å la enkelte grafiske glitcher og slowdowns gå under radaren.
Spillet har fått en del kritikk for sin lengde, noe jeg personlig er fullstendig uenig i. Jeg spiller det enda, dog på hard mode for å unlocke en rekke items som gjør spillgleden enda større.
 
#3
God of War syntes jeg ble alt for ensformig og jeg gikk lei litt for fort.
SotC ble noe av det samme og jeg hatet slutten.
MGS3 synes jeg var fantastisk, nådde opp til forventningene mine.
Tekken 5 var helt greit, men vil ikke kalle det årets spill.
DMC3 var ok, liker fremdeles eneren mye bedre.
We love Catamari trodde jeg skulle være et tøft spill, det skuffet til de grader, tok jo evigheter før jeg fikk rulle opp noe som var større en en meter.
Mashed har jeg ikke spilt.

Det ble MGS3 som fikk min stemme her, men savner Need For Speed Most Wanted på listen
 
#4
Jeg stemte God of War. Har dessverre ikke prøvd så mange av de andre, men de aller fleste står på min to-do-liste. Uansett var GoW et sinnsykt rått spill som imponerte meg på de fleste punkter :)
 

sheriffen

humre humre
#5
Shadow of the Colossus, ingen tvil. Den flotteste spillopplevelsen i 2005. Hadde egentlig tenkt å velge MGS3, men det spilte jeg igjennom i 2004.
 
#6
Hvor lenge står pollen åpen? Har veldig lyst å spille gjennom Shadow of the Colossus før jeg avgir stemmen min (det kommer 24 februar).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Den vil nok ikke være åpen i helt to måneder, men det er jo bare å nominere spillet for 2006-kåringene.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Helt klart Metal Gear Solid 3: Snake Eater her, siden det var det eneste ps2 spillet jeg kjøpte meg i år 2005 :D Selv om det egentlig kom ut i 04 hihi. Men det spillet var rett og slett best, etter min mening ;)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
God of War var det PS2-spillet jeg hadde det mest moro med ifjor, min stemme gikk til det.
 
#13
Jeg har ikke spilt Shadow of the Colossus, fordi jeg er i London. Ah, hater den unnskyldningen om og om igjen. Men gleder meg til å skaffe det når jeg kommer tilbake. Jeg stemte i stedet på Tekken 5, siden jeg hadde mange gode og morsomme kamper med kameratene mine med det spillet. Ville også stemme på God of War, men følte at jeg brukte mer tid på Tekken 5 enn God of War.
 
#14
MGS3 er mitt spill. Digger alle MGS spill.
 
#15
Dere er klare over at resultatet av denne og alle andre Spillegal Awards avstemningene forlengst har blitt publisert? :confused:
 
#16
Min stemme gikk til MGS3: Snake Eater, rett og slett på grunn av at det spillet hadde strålende gameplay, fantastisk historie og karakterer, samt en fantastisk musikk og perfekt gjennomførelse. Designet på banene er så ufattelig bra, og det skader heller ikke at spillet har en enorm gjenspillingsverdi. Jeg startet faktisk på nytt i stad. :)