Spillegal Awards 2005

Årets beste spill 2005

• World of Warcraft (PC, Mac)

Stemmer: 0 0,0%
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)

• F.E.A.R. (PC)

• Project Gotham Racing 3 (360)

• Shadow of the Colossus (PS2)(Import)

• Darwinia (PC)

• Jade Empire (Xbox)

• Devil May Cry 3 (PS2)

• Ingen/annet

• Totalt antall stemmer
    0

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
På grunn av veldig mange nominerte (les: mange gode spill) er det to lister. Bare plukk din favoritt fra hver, og om en uke eller litt mer vil finalen komme opp.

Pollfunksjonen krever at du stemmer ett spill i hver liste, så velg «Ingen/annet» hvis du ikke har spilt eller ikke vil stemme på noen av de på listene.

Stem i vei, og for all del: Diskutér!

RE4 og F.E.A.R.
Det virker kanskje litt hyklers å stemme F.E.A.R. her, siden jeg stemte CoD2 i en annen avstemning der F.E.A.R. også var et alternativ. Begge kom veldig tett der, og her var ikke CoD2 et alternativ, så da falt det på F.E.A.R.

Begge er knallspill som har bragt noe nytt til spillverdenen.

Stemmer Fahrenheit her, og kun det.

Årets spill for min sin del. Er sjelden jeg blir så bergtatt av et spill som ved dette mesterverket. Har begrunnet dette nærmere i Fahrenheit emnet. Kort sagt er det innovativt, stemningsfullt, har solid voice-acting og er meget engasjerende.

Fahrenheit og F.E.A.R er stemt.

Fahrenheit er jo bare ikke noe annet enn knall, og F.E.A.R er jo.. ja frykt.. kortvarig frykt for å nevne det(var litt for kort :( )

God of War og F.E.AR.

God of War var fenomenalt, men ganske kort ...

F.E.A.R var det meste spetakulære skyte spill jeg noen gang har spillt. Med stemning og gameplay som har sørget for flere urinflekker i undertøyet så vinner dette hos meg ihvertfall. Men det er som sagt skrekkelig synd at det var så kort...