Spillegal er fortsatt på IRC (#Spillegal @ EFNet)

Endre

Ødela forumet
#1
Hvis du er fysen på litt direkteprat med andre medlemmer er det bare å komme innom IRC-kanalen vår #Spillegal på EFNet-serveren!

Det er også planer om å slenge opp IRC-klienten i forumet, slik at folk som ikke vanligvis er innom kan ta turen. Da hadde det vært ekstra ålreit om alle #sexbomb-ere også stakk innom, slik at så mange som mulig er samlet på samme sted!
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Jeg eller Elfkin (som ikke er aktiv på forumet) er somoftest til stede på kanalen om det er noe dere lurer på. Bare pass dere for Darkdog. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#3
Haha darken er fortsatt aktiv der? Husker han godt fra gamle dager xD Han er jo en skikkelig klassiker :p
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Han har rømt nå ser det ut til. Enten taklern ikke at det er så mye folk og aktivitet der inne eller har noen sagt en minimalt kritisk ting og han har flydd vekk i grisesinne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
[17:51] * darkaxx (DarkDog@cm-84.215.55.43.getinternet.no) has joined #Spillegal
[17:52] <Nabbe> Men du liker penis og, kak, så...
[17:52] <kak> Jeg... jeg gjør?
[17:52] <darkaxx> hvem har sluppet deg ut fra Straffcella
[17:53] <darkaxx> :(
[17:53] <Endre> Hei, darkaxx.
[17:53] <darkaxx> hva med å holde seg på spilelgal Losser Nabbe
[17:53] <kak> #Spillegals vaktbikkje #1
[17:53] <darkaxx> Looser
[17:53] <epp> det betyr løsere
[17:53] <Endre> Vi prøver å gjenopplive denne kanalen, darkaxx.
[17:54] * darkaxx (DarkDog@cm-84.215.55.43.getinternet.no) has left #Spillegal

Så sånn er det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Hvorfor hang han på en (tidligere) død (nå sprudlende :) :) :) ) IRC-kanal uten å være aktiv her?
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Fordi det er en av få kanaler som takler rævburginga hans? Fram til Nabbe dukka opp da såklart. Husker ikke engang hvorfor han hater ham så inntenst.
Jo også er han overbevist om at Nabbe og Thinaran er samme person.
Også har han hengt med Ribba på 90-tallet. XD
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
hei du slett kontoen min a kødda ikke gjør det
 
#13
Nabbe fremstår vel som en hater uansett. Mannen har mye sinne, lurer på om han fikk nok morsmelk som liten
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Bra du fikk hjelp av Martin da. Eller hva, bjirn?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
*DING DING DING*

We have a winner!