Spillegal moar liek TREIGEGAL

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#21
Jeg har ikke merket noe nevneverdig saktere browsing. Er det egentlig store greiene vi snakker om?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#23
Gung'ern surfer tydeligvis kun via mobilen sin/trådløst bredbånd. (56k blir litt for søkt.)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#24
Jeg er vant til trådløst, men... jeg får opp sidene med en gang. Jeg kan bare anta at dere ikke gjør det, eller er veldig kresne.
 
#28
Altså enten har dere spilt for mye jrpg med ekstreme lastetider eller så har dere tidskreft i ræva fordi halvparten av gangene man går til hvilken som helst side på domenet timer hele dritten ut, DET er problemet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Altså enten har dere spilt for mye jrpg med ekstreme lastetider eller så har dere tidskreft i ræva fordi halvparten av gangene man går til hvilken som helst side på domenet timer hele dritten ut, DET er problemet.
Enten det eller så sitter noen og gnager på kabelen din. Silky smooth på samtlige måter her i gården, både på jobb og hjemme.
 
#32
Vel, jeg overdriver for dramalamans skyld, men det er ikke tvil om at noe er galt. Men du kan jo late som om vi plotter mot deg og finner på treigegal fordi vi er no mafian. Doppelposter gjør vi også.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#33
Eivind innbiller seg ikke ting. Jeg sitter på uninett (100 mbit) og SG monger som faen til tider. Tilkoblingen timer ut 20% av tida og jeg må F5e/klikke linker flere ganger eller vente i 10-20 sekunder til sida endelig loader igjen. Jeg spekulerer bare, men jeg tipper det er tilkoblingen til SGs databaseserver som er problemet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
For å prøve å være konstruktiv stemmer det Jante skriver veldig med min egen opplevelse av forumet i det siste.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#37
Kan ikke svare på ditt spørsmål Aslak, men hva er greia med det memeopplegget Jante driver med? Jeg ler, hvis det er poenget.
 
#40
Det du glemte å nevne er at det faktisk er bilder av folk på forumet.