Spillegal Offisielle Worms 2-turnering 2011: Heder! Ære! Premier!

sheriffen

humre humre
#1


Du leste riktig, vi skal spille Worms 2: Armageddon over Xbox Live og alle skal være med. Det koster 800 moropenger og du kan kjøpe det på den nettsiden som kommer opp om du klikker på denne linken her.

For de som ikke kjenner til Worms vet jeg ikke hva jeg skal si. Hvorfor er du her uten å ha hørt om Worms? Hva feiler det deg? Hva faen!?

Uansett, jeg lover premie til vinneren, og avhengig av hvor mange som blir med får vi sette opp ulike oppsett. Sånt blir vi enige om her i tråden. Det vi nå må bli enige om er følgende:
  • Hvem skal være med?
  • Når skal vi spille?
  • Hva er reglene?
  • Hvilke våpen er lov og ikke lov å bruke?
  • Skal vi kjøre oppvarmingsrunder først?
  • Skal vi bli enige om flere ting?
Disse er foreløpig påmeldt:
  • Sheriffen
  • Nabbe
  • Kak

Dette blir årets spillhøydepunkt på SG, så det er bare å gjøre seg klar til å bli eid (av meg).
 

Nabbe

Har fin hatt.
#2
1. Alle
2. Samme for meg.
3. Drep eller bli drept.
4. Alle våpen er såklart lov. Rundeforsinkelse på de vprste.
5. pfffffft gudene veit
6. Er du påvirket av?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Jeg er så jævlig med, om ikke ikveld en av de nærmeste dagene (eller nårsomhelst utover det). Blir bra.

Ang. våpen er jeg for minst mulig ca fordi jeg er hardcore gamer og ikke trenger å støtte meg på powerful weapons for å sende markene deres til efterlivet. Personlig trenger jeg bare ninja rope men forståelse for om noen ønsker å slenge inn en bazooka.
 

Terje

mostly harmless
#9
Q: Hvorfor ikke bruke Reloaded fra Steam så alle kan være med? Det krever ikkeno maskinkraft og er tilgjengelig for både PC og Mac der (15 euro).

A. ???
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Jeg er enig med Agradula, men er med i begge tilfeller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
+1
 

Nabbe

Har fin hatt.
#14
Så... +0? Eller regner du med deg selv eller Terje? For det vet jeg ikke om du kan.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#15
hmm..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
LOOK BEHIND YOU! A THREE HEADED MONKEY !
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Får bare si at jeg synes PC/Mac-greia høres best ut siden til og med Erik Ribsskog kunne deltatt med den hamsterdrevne skrot-desktopen sin. Skal vi bare slå fast at det er det som er sakene, eller? Hvis noen virkelig ikke har råd til 15€ men gjerne vil være med så går det jo an å si fra så ser vi hva vi får gjort.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#18
15 euro og jeg kan spelle det på datan? LETT.

ps har ikke spilt det på århundrer og får bols først tiende.
 
#19
Synd at Reloaded er jævlig skuffende (seriøst, ikke forvent Armageddon), men siden jeg har det kan jeg sikkert være med.
 
#20
Nå føler jeg meg dum for at jeg kjøpte Armageddon til burken men jeg kjøper lett shizzen på Steam også hvis folka her er gira på noe orming etterhvert.