Spillegal på RBN?

#1
Dette er deal'n, på RBN får vi inn mellom 20 til 30 folk hver eneste gang. Hvordan skal vi få inn fler? Hvilket spill vil dere "andre" på spillegal ha turnering i? Hvilket spill må vi ha turnering i, for at nettopp DU skal komme? Få høre hva dere har på hjertet!

-RBN
 
#2
C&C Tiberium Wars har dere kanskje? Et råstilig spill multiplayer hvertfall.
Jeg tror ikke jeg kommer uansett though.
 

Endre

Ødela forumet
#3
For å få med akkurat meg? Ha en uformell turnering i Halo 3, litt etter lansering (26. september). :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
For å kroke meg? DS-turneringer. Helst Tetris eller Meteos. :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Skal vi se...

2 skjermer til Tekken
2 skjermer til 2D-fighting
forhåpentligvis 2 skjermer til VF

I tillegg kommer et alternativt eventspill, som også skal få plass. Ser ut til at spillegals spilltreff må kjøres parallellt med RBN, men i et eget rom.

:eek:
 
#8
Sing star hadde vært en deal for ikke å snakke om guitar hero!! Rocke hele RBN med musikk spill hadde vært noe for meg! Dette ville jeg ha prøvd meg på i allefall!!
 
#10
Pro Evolution Soccer 2008 (når det lanseres), Super Smash Bros. Melee, Tekken 5, Mario Strikers Charged og Wii Sports (Bowling), men for min del er PES det viktigste.
 

EagleJin

Bear Necessity
#11
SITAT(JINsama @ 17.08.07, 17.52) 77991
Jeg kommer kun hvis dere har Britney's Dance Beat!!!!
[/b]
*Ta med videokamera*
Det der skal foreviges :confused:
 

K999

Keystone State Of Mind
#13
Jeg er enig med Endre, Halo 3. Da kommer jeg. Men Guitar Hero/Rock Band (når det kommer) og Singstar hadde vært tingen også.
 
#14
Pro Evolution Soccer på Rbn hørtes faktisk veldig bra ut...
 
#15
er godt fornøyd med tekken jeg :) men hadde vært litt digg med ssx og, men aner ikke om det er mange som spiller det lenger.
eneste grunnen til at jeg ikke stiller opp er fordi datoen aldri passer :(
 
#16
SITAT(JINsama @ 17.08.07, 17.52) 77991
Jeg kommer kun hvis dere har Britney's Dance Beat!!!!
[/b]

Nei nei ikke no britney's dance beat her du! vi skal ikke ha no skrøpelig søppel når vi skal ha singstar/guitar hero konkuranse!!! Detta skal ikke være en konkuranse der deltakerene blir pint til døde =P NEI DU! DETTA SKAL HA KVALITET HVIS JEG SKAL STILLE OPP!!!!!!! Ordentlig musikk =D
Tekken må det være på RBN! Uten tekken er det ikke noe RBN for meg!
Denger alle i Tekken unntatt NiloPilo hehe (Skal nok mørbanke deg en dag Bruce Lee 2) =P