Spillegal Spilltreff

Dukie

nice girl
#1
Spillegal Spilltreff

Vi i Spillegal ønsker alle sammen velkommen til Spillegal Spilltreff. Kort og godt så er dette et spilltreff for alle spillegale her i Norge.

Informasjon: Tidligere Tekkenclub, som ble til NTSF (Norges TV-spillforbund), har blant annet arrangert NM i Tekken 3, Skandinavia Tekken Tag-turnering samt NM i Halo. Utover disse turneringene har forbundet også holdt en rekke suksessfulle gameparties (GPs), bedre kjent som spilltreff. En av hovedpersonene bak dette, Leonard, har nå takket ja til å fortsette med spilltreffene, da for Spillegal.

Hvor: Lillestrøm. Lillestrøm ligger like nord for Oslo. Lokalet er enkelt å finne fra togstasjonen. En beskrivelse finner du her: Kart.

Når: Lørdag 24. april. Klokkeslett: 17.00 eller 18.00. (nøyaktig klokkeslett kommer snart)
Inngang koster kr 50,-. Dette er for å dekke utgiftene det er å leie lokalet.

Mat & Drikke: Mat kan kjøpes like utenfor lokalet, i form av hamburgere og kebaber. Drikke kan kjøpes i lokalet; brus til dem under 18 og øl for dem over.
Det er ingen aldersgrense på selve arrangementet utover dette.

Premie & Turneringer: Når det gjelder spill og turneringer, så er vi åpne for forslag til hvilke spill og turneringer folk vil ha. En avstemning finner du her.

Utstyr: Vi har tilgang til projektorer og med andre ord har vi muligheten til å spille på storskjermer.
Spill som står på menyen inkluderer alle toppspillene i forskjellige sjangere. Fighters, racing og FPS er noe av det vi kjører i gang.

For en smakebit på tidligere GPs er det lagt ut et galleri her: bilder.
Vi håper også at dere legger igjen noen kommentarer her.


Dersom noen ønsker å bidra med ren drivkraft og engasjement i GPene er det bare å ta kontakt med staben bak Spillegal.no. Alle tilbud om hjelp og utstyr mottas med takk.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Jeg husker hvor fornøyd du var med hvor sur han så ut. Og at du hadde drukket en del øl alt.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Tror jeg stjal en øll også på no tidspunkt. Hvor mye kosta de, Houseman? Kan betale tilbake.

E: Jeg stjal ikke øllen, bare betalte kun fjorten kroner for den siden det var alt jeg hadde igjen av kontanter.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
20 eller 25 tror jeg det var. Ikke helt lovlig muligens.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Tror vi satte en strek over det for 18 år siden.
 
#11
20 eller 25 tror jeg det var. Ikke helt lovlig muligens.
25 var det


Vedlagt bilde / veibeskrivelse til et arternativt lokale.

Fordeler med lokalet er at vi holder på så lenge vi vil (om Duke blir til slutt med nøklene), ingen aldersgrense, to-delt lokale hvor vi er for oss selv.
I tillegg er lokalet billig å leie. Brus koster 10.- og øl (de over 18år) 25.-



De beste gamerne kjenner dette stedet godt.
Som f.eks. JinSama, Duke, ILiuz, SortUlv, Kuma, Coma2020, Violet, Cinos(PS Master), Red Hawk, Eaglejin, Netrom, Raider, Chief Gutti med fler.

Mange forum-kjekke har fått "fik" her. Og flere har ikke turt å møte opp.
( noen som husker "Lars The Man"? )