Spillegal VS ganon: April 2016. Noe rakettforsknings?

En tråd i 'Sosial spilling' startet av ganon, 01.04.2016.

1. ganon

ganon The Boshy

Neida, men rakettbilings er hva som er på tapeten denne måneden!

Det kan kun være en sann mester i rakettbiler så for å holde ting enkle skal vi ikke konkurrere direkte mot hverandre, men mot CPUen. Men en 1 vs 1 kamp blir jo for enkelt så dere skal konkurrere 1 vs 4 i en unfair kamp og målet er å få en bedre målforskjell enn hva jeg har klart!

Under er innstillingene dere skal spille med. (Ikke rør noen mutator)

Under kan dere se målforskjellen dere skal slå som er +4.

Regler:

1. Du må være et aktivt forummedlem. (Er du ny her, men virker ålreit får du lov til å delta. Bare å spørre meg i tråden eller på PM)
    2. Du må svare innen mai.
    3. Du må fremlegge bildebevis.
    4. 5 eller flere må delta for at premier skal deles ut.

Premier:

1.Premie: Ha en bedre målforskjell enn meg og alle andre og få tilsendt en tegneserie!

2.Premie: Slå CPUen, og alle andre utenom meg og vinn en indietittel på steam!

Det tror jeg var alt for denne gang. Bildene er litt jalla for print screen fungerte ikke ingame av en eller annen grunn.
    Hvis du har dette på PS4 eller XBONE så er du selvfølgelig velkommen til å delta! Bare ta [​IMG]jallabilder som jeg har gjort av skjermen. Lykke til!

Sist redigert: 01.04.2016
    Nabbe, Yetipants, Terje og 1 annen person ga dette en brofist.
  2. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

3. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

5 - 2 i min favør er beste resultat etter en håndfull forsøk, så jeg tror jeg skal fikse dette.

justincase, Yetipants og Agradula ga dette en brofist.
  4. Klaymen

Klaymen Medlem

Jeg fikk da ett mål i det minste.

justincase og ganon ga dette en brofist.
  5. Nabbe

Nabbe Har fin hatt.

Her er mitt beste resultat så langt. Det var jo piece of cake.

(ps! dette tok nesten knekken på meg. hater deg ganon.)

justincase, Agradula, ganon og 2 andre ga dette en brofist.
  6. ganon

ganon The Boshy

Game over! Det var visst no rakettforsknings likevel dette her. Nabbe gjorde en hederlig innsats, men det ble litt for få deltagere til premieutdeling denne gang. Husk: Det gjelder ikke å vinne, men å gjøre sitt beste!

justincase ga dette en brofist.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.