Spillegal VS ganon: Februar 2016. Pew pew pew!

ganon

The Boshy
#1
Hallo alle sammen og velkommen til den første konkurransen i det herrens år 2016. Vi sparker i gang tingene forsiktig med et browser spill som fanget interessen min når Rockpapershotgun hadde en artikkel om gode gratisspill for en ukes tid tilbake. Vi skal konkurrere i den lille godbiten "Defenders of the weeping quasar"

Det er et veldig simpelt skytespill, men også veldig fornøyelig. Dere skal som vanlig prøve å knuse highscoren jeg har satt, men det er også noen trøstepremier selv om ingen klarer det, så jeg finner ingen grunner til å la denne utfordringen gå deg forbi!

Regler:

1. Du må være et aktivt forummedlem. (Er du ny her, men virker ålreit får du lov til å delta. Bare å spørre meg i tråden eller på PM)
2. Du må svare innen mars.
3. Du må fremlegge bildebevis.

Premier:

1.Premie: Slå min og alle andres highscore og vinn en tegneserie som blir sendt hjem i postkassa!

2.Premie: Slå alle andre utenom meg og vinn et indiespill på Steam som jeg tror passer til deg!

3.Premie: Delta i konkurrransen og vær med i trekningen av en film!

Jeg kommer til å oppdatere en highscore liste i bunnen av dette innlegget så da gjenstår det bare å ønske alle lykke til!

PS: Lenke til spillet: http://www.amulet.xyz/player.html?gist=3a44405a8346fe4db16f

PPS: Min highscore:

 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Satser på at det er min tur til å få hentai i posten.
 

ganon

The Boshy
#3
Sånn, fikset premiefordelingen :D

Edit: Neida, dere får ikke hentai. Så sant jeg ikke finner noe hylla.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
En annen ting da! Nederst på sida står det "Made with Amulet", og en link hvor det står "hack". Hvis du kan engelsk, kan du på ca. ett minutt hacke spillet til å gi deg f.eks. 100 ganger så mye poeng for hver fiende. Så ikke gidd å gjøre det da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Jeg har i det minste testa spillen. Bare ikke fått efforta!
 

Terje

mostly harmless
#8
Glemte at denne eksisterte. Sånn er det når man reiser og skal prøve å huske å se på dette når man kommer hjem i slutten av uka. :sukk:

Etter en kvart million forsøk så ble det sånn her:

weeping1.jpg


Sånne spill er ikke bra for blodtrykket mitt.
 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
#9
Forbedra litt. Jeg ser forøvrig ikke bildet til Klaymen så aner ikke hva han ligger på. Reiser avgårde igjen denne uka så da blir det ikke mer på meg før neste helg.

weeping2.jpg
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Jeg blir gal i hodet av dette spillet, så jeg avstår.

EDIT: Altså fargene, lydene
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#11
Blir å teste ut ikveld
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17


:v