Spillegal XBL Metatag

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Hei og hopp, sjørøvere. Dette er et lite triks jeg har plukket opp fra et par andre sider, som er ganske nyttig for de av oss med fulle vennelister og som ikke orker å legge til femten SG-brukere bare så vi kan spille sammen en gang i måneden. Det funker så her:

Jeg har nettopp oppretta en Xbox Live-bruker. Den heter Spillegal. Legg til den på vennelista di neste gang du logger på (eller gjør det via xbox.com nå), også bare sier du ifra i denne tråden, så kan jeg logge inn på profilen og godta venneforespørselen. Jeg funderte over å bare legge til alle fra gamertag-tråden, men det er ikke a) alle som er aktive lenger, b ) alle som har lyst til å være med, c) jeg er lat.

Det som skjer da, er at neste gang du logger på og ingen av vennene dine er pålogga og ingen er glad i deg, så trykker du på Spillegal-profilen i vennelista di, blar til høyre, og trykker på "view friends". Vips, så ligger alle som er med på metatagget der, hvor du kan se om de er pålogga, hva de spiller, samt sende dem invitasjoner til spill o.l., uten å måtte rydde plass på din egen venneliste. Kjekt, eller hur?

Så, altså:

1. Legg til gamertaget Spillegal
2. Si ifra i denne tråden
3. Sjekk vennelista til Spillegal neste gang du logger på etter noen å spille med
4. Plutselig er du populær og har venner alikevel, uten å måtte legge til førti gamertags.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Jeg har lagt til!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Hmmm, kanskje Xbox.com trenger litt tid på å oppdatere seg. Du får legge det til via burken, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Jeg er med. Iallfall neste gang jeg slår på kassa.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Venneanmodning sent. Genial idé, Nicholas, kudos på deg!
 
#14
jeg har fått friend request :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Nei, det bare slo meg ikke at neigutten var Live-nicket ditt. Jeg trodde det var en referanse til noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Du... er ikke alene. :blunk: