Spillegals «Game of the Year»!

#1
Jeg har telt opp stemmene, og utifra de stemmene som ble gitt (her!), ble resultatet slik:

---

Årets beste «GameCube»-spill:
Half-Life 2</span>
Runner-Up:
<span style=\'color:navy\'>Halo 2



---

Enig?
Uenig?
Her kan du si hva du synes om listen! :svette:

Grunnen til at det står flere spill under noen av kåringene, så er det fordi noen spill fikk like mange stemmer.
 
#5
Jeg er egentlig uenig med det meste. Det er helt latterlig at Halo 2 og Half-Life 2 topper nesten alt. Begge er møkk. Men jeg forstår jo at flertallet er uenige med meg der, og det var ikke uventet.

Sterkt av MGS3 å nå såpass høyt opp siden det ikke er ute i Europa en gang. Men jeg er som sagt uenig med det meste.. tror jeg begynner å få en ganske sær spillsmak.


Bra jobba med listen ihvertfall, Psycho Mantis. Hva skulle vi gjort uten deg?
 
#6
for få som ytret sine meninger i det stemme emnet. jeg oppdaget ikke det emnet for nå nettopp å postet mine meninger der selv om de ikke ble tatt i betraktning...

er så si uenig i alt jeg og uten om at doom 3 er årets største skuffelse, det er jeg enig i. og at hl2 er mest imponerende grafikk veis grunet veldig interaktiv verden.

grunn til at wow ikke er på listen er jo helt sikkert fordi det ikke er så mange av de som stemte som har spilt det ennå ettersom det ikke er kommet til europa enda så det kan jeg forstå... kan ikke uttale seg om noe man ikke har spilt. men er min favoritt multi online i år uten tvil. men jeg har hatt æren av å spille det da...

på den annen side gjorde mgs det og veldig bra til tross for at det ikke er kommet hit enda. så kan bare hende folk rett å slett ikke liker WoW så veldig som jeg går å innbiler meg at alle burde gjøre :)

ellers skulle jeg likt å se Rome: Total War på lista. min favoritt i år iallefall. og jeg synes Sid Meyer`s pirates hadde fortjent en plass, iallefall som runner up om ikke annet...

vil og få rose Psycho Mantis for bra å oversiktlig liste :tommelopp:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Ho ho ... Halo 2 ble kåret til årets nest mest skuffende spill, samtidig som det vant fire andre kategorier (deriblant Årest Xbox-spill) og ble kåret til årets nest beste spill. :D

Ellers var det ikke de helt store overrraskelsene. Jeg antar det er fortjent at Half-Life 2 ble kåret til årets beste spill, selv om jeg ikke har spilt det. GTA: San Andreas er vel dessuten, tross noe rusk i maskineriet, utvilsomt årets PS2-spill.
 
#9
Puuun, bish!

"Årets beste håndholdte spill (nevn hvilken plattform det er til):
Super Mario 64 DS
Runner-Up:
The Legend of Zelda: The Minish Cap"

Hvilken konsoll er The Legend of Zelda: The Minish Cap til?

Det var bare det jeg skulle si, og at det var veldig bra, òg at det var rart at Halo2 kom på 2. plass under Årets største skuffelse og 2. plass under Årets beste spill...
 
#11
Opprinnelig skrevet av Mongis@13.01.2005, 16.36
Var bare i underkant av 50 som stemte, men det var jo som forventet.
Meget bra jobb av Psycho Mantis. Vi får håpe flere stemmer neste gang :tommelopp:
162943​
Yes, indeed. *klapp for PP*

Er ganske så enig i stemmene. Faktisk så var jeg heeelt enig.. :plystre:
 
#12
Hah, hvis det er et spill som fortjener "årets skuffelse #2" så er det Driv3r, ikke Halo 2.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Nå har det blitt nevnt tre ganger, så jeg tror folk har fått det med seg nå. ;)
 
#17
Opprinnelig skrevet av Revan@13.01.2005, 22.18
Enig med Driv3r. Men holdbarheten er gull. Spilte på det i hele sommer.
163187​
Ja. Selvom spillet var tregt og det var nesten ingenting å gjøre, så satt jeg å spilte det fra utgivelsesdato til San Andreas kom ut. :O

Er enig med det meste som står på lista her, men HAlo 2 og HL2 vant for mye syns jeg. :p

Burde det ikke stå "Games of the year" i tittelen?
 
#18
Opprinnelig skrevet av Mongis+13.01.2005, 22.17-->
<!--QuoteBegin-Dai'shan
@13.01.2005, 22.13
Hah, hvis det er et spill som fortjener "årets skuffelse #2" så er det Driv3r, ikke Halo 2.
163181​
Word! Og for å ikke snakke om "Leisurre Suit Larry: Magna Cum Laude"!
163186​
[/b]

Hadde du seriøst store forventninger til Larry??? Spillet er jo sexmiddel for stakars folk som ikke får seg noe på egenhånd......... :usikker:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Jeg tipper det var mer nostalgi det gikk på, men jeg skjønner hva du mener.