Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

I går kveld ble jeg forelsket i roguen min. Beste karakter noensinne.

Jeg orker ikke å skrive opp hele combatloggen, da det bare høre nerdete ut (=D) men det som skjedde var at jeg holdte på å creepe, så kommer det en lvl 32 Mage (jeg var lvl 33 for øyeblikket), jeg gjør meg fort ferdig med monsteret, og har ca. 60% hp igjen. Han angriper så klart med alt det en mage kan gjøre, det ender med at han har 0 hp, og jeg har 14. :)

Montana: Når kan man lære elemental leatherworking? Og hvor? Har du noen tips til å gå fort opp i leatherworking mens man holder på å lvle? Er redd LW proffesionen min går rett i dass om jeg ikke gjør noe med den, er fortsatt på 100 :(

Edit: Kom på at Montana spilte Horde, så jeg omformulerer spørsmålet til alle.

Rogues kan være litt irriterende noen ganger, når jeg har nettop drept noen folk, så kommer en jævla rogue snikende med stealth bak meg og tar halve livet mitt før jeg for gjort en dritt ^_^

Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.03.2005, 00.48
Montana: Når kan man lære elemental leatherworking? Og hvor? Har du noen tips til å gå fort opp i leatherworking mens man holder på å lvle? Er redd LW proffesionen min går rett i dass om jeg ikke gjør noe med den, er fortsatt på 100 :(

Edit: Kom på at Montana spilte Horde, så jeg omformulerer spørsmålet til alle.
197555​
Du får questen når du blir 250 leatherworking. For å gå opp fort i leatherworking er det bare å huske å skinne hvert eneste monster du ser. Pass også på at du altid har noen oransje ting å lage. Og du kan altid kjøpe nye oppskrifter for hver 10 LW level, noen ganger hver 5 level. Noe jeg også gjorde noen ganger var å kjøpe opp thick leather o.l på AH og lagde items.
F.eks Nightscape headband, det trenger 5 thick leather og 2 silken thread. Så hvis jeg fant thick leather på AH til rundt 60-70S så kjøpte jeg opp det og tapte 0 på det selvom jeg solgte det til vendors.. 65S (10 thick leather) + 18S (4 silken thread) = 83S. Og 2 nightscape headbands selges til vendor for 88S.. dermed tjente jeg 5S per 2 nightscape headband ^^.

Du kan også sjekke www.thottbot.com for hvilke oppskrifter som er lettest å lage rundt din level..

Det er et vist punkt rundt leatherworking skill 140, da er det omtrent bare vanskelige ting og lage, som krever masse drit og møkk.
Men når du runder 150, så tar det seg opp igjen, iom. at du da begynner med heavy leather og slike enkle materialer :)
Var så drit lei av og få bare heavy leather når jeg skinna, når jeg trengte medium leather mest. Så jeg tok buyout på masse medium leather og runda 150 lett, så vips, nå kommer jeg ganske lett opp i LW skill :)

Rouge er jo ganske kult det da, men men. nå blir det Warrior på meg så fort jeg får skaffa wow , kjipt at det er utsolgt :(

Jeg grisebanka en 33 rouge her om dagen med min 31 warrior. Jeg sto på veien og las noen quests, så plutselig blei jeg stunna og en kar kom bak meg ut av intet. Jeg snudde meg og dengte løs til den store gullemdalje. Hadde vel 100 i hp igjen etterpå mens rougen måtte ete støv. Kadsh!

Opprinnelig skrevet av Inline@29.03.2005, 15.42
Jeg grisebanka en 33 rouge her om dagen med min 31 warrior. Jeg sto på veien og las noen quests, så plutselig blei jeg stunna og en kar kom bak meg ut av intet. Jeg snudde meg og dengte løs til den store gullemdalje. Hadde vel 100 i hp igjen etterpå mens rougen måtte ete støv. Kadsh!
197690​

Kill them all ! damn rouges and their sneak attack :p.
har du no tøffe items på warrioren din a?

Jeg liker sverdet mitt da. Deanship Claymore med 23,7 dps. Ellers har jeg bare average items ...

Amatør-rogue ...

Opprinnelig skrevet av Inline@29.03.2005, 15.42
197690​
Aiiim gonna sneak up on him now, gotta be real silent... Look aiim gonna stick this thumb raaaait up his butt, he's gonna get real angry now :p

Kjøper vel WoW og begynner å spille det så fort jeg får muligheten tenker jeg ;)

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.03.2005, 17.31
Aiiim gonna sneak up on him now, gotta be real silent... Look aiim gonna stick this thumb raaaait up his butt, he's gonna get real angry now :p
197776​
got south park?
;)

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.03.2005, 16.20
Amatør-rogue ...
197755​
Ja, igrunn. Men vi tauren er faens gode også da :kul:

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+29.03.2005, 16.31-->
<!--QuoteBegin-Inline
@29.03.2005, 15.42
197690​

Kjøper vel WoW og begynner å spille det så fort jeg får muligheten tenker jeg ;)
197776​
[/b]
hhehehe holdt på og le meg i hjel da jeg leste det , kunne se det for meg :p

Når det gjelder den flyttingen, så tror jeg en del av dere har misforstått kraftig (eller så har jeg gjort det).
Jeg mener å ha lest at man ikke kan velge hvor man kan flytte selv.
Det kommer til å bli åpnet to eller flere nye servere, og hvis du velger å flytte, blir du overført til en av disse. Du kan ikke velge selv hvilken.

Det med att dere kan flytte chars fra hvor dere vil er feil...

Blizzard opner for transfers mellom 2 forhåndsbestemte servere...
2 og 2 liksom...

Opprinnelig skrevet av Hakara@29.03.2005, 17.22
Kan hende jeg flytter roguen min over på burning blade når blizzard åpner for det... gled eder.
197852​
hvorfor ikke bare flytte over til Daggerspine vis du er Alliance ? der jeg og Nuk. bla skal begynne og spille :p