Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Fisking, hvis du har tålmodighet nok til å samle Blackmouth og Firefin Snapper ... de solgte i alle fall for en del da jeg spilte. ca 50s for to, tror jeg. Men de må fiskes i havet, ikke sånne elver og dammer.

Opprinnelig skrevet av Sancti@01.04.2005, 12.52
Fisking, hvis du har tålmodighet nok til å samle Blackmouth og Firefin Snapper ... de solgte i alle fall for en del da jeg spilte. ca 50s for to, tror jeg. Men de må fiskes i havet, ikke sånne elver og dammer.
199879​
Så det er der man finner dem. Godt å vite, for jeg trenger en hel del av dem til alchemy.

Altså..Det med fisking..
Er det samme fisk og slikt overalt?
Eller må du dra til andre spesielle steder og fiske..ja for eksempel dem du nevnte Sancti.
Får bare samme dumme fiskene, og jeg er 110 i fishing sirka :p

Og trenger man en vis leatherworking skill for å lære Tribal / Elemental / Dragonscale leatherworking?

Sancti er helt gal på fisking. Utrolig hvor fort hun tjener penger. =D

jeg har brukt opp di 30 gratise dagene og lurer på hvor jeg skal betale for å fortsete?

må jeg gå på hovedsiden til wow og logge meg inn der eller er d bare å gå inn på nettbanken?

Er det slik at du ikke får logga på account management?
Jeg kommer hvertfall ikke inn på account management, men det funker å spille.

30dagers-perioden min går ut i morgen. Har det noe å si at det er visa-kortet til mudern jeg bruker? kontoen står på mitt namn ...

Sliter selv, etter guest passen er oppbrukt, så får jeg ikke gjort noe så og si..

Tydligvis.

Hos meg sto det, etter jeg hadde installert den nye patchen, at jeg ikke hadde mer tid igjen. Dette var under server maintainance greiene. Senere tullet jeg litt på acount managemnet, når jeg skrev in brukernavn+pw, stod det at det var feil, noe det ikke var (110% sikker), så skulle jeg logge inn i spillet, da jeg hadde blitt fortalt at serverne var oppe. Når jeg skulle logge inn stod det at brukernavn+pw var feil, noe jeg har dobeltsjekket alt for mange ganger at faktisk ER riktig.

Når jeg skal prøve å retrive acounten min, får jeg bare en "an error has bblabla please check details" problemet er at det ikke er noen detaljer, det står absolutt ingenting.

Eller er det april spøk? Bare en jævlig dårlig en liksom..

De kunne jo prøve å kammuflere det som en, men det er et faktum at Blizard sliter med acount & billing.

Dette er noe av det verste jeg vet, amatørmessige problemer som egentlig skulle vært fikset etter første dag.

NO KUDOS FOR BLIZ.

Jeg som var SÅÅÅÅ keen på å game litt når jeg kom hjem fra jobb idag, hele helga til rådighet... Så får jeg det slengt midt i trynet...

Er det en aprilspøk så skal den avblåses NU!

Akkurat samme her, kommer hjem fra en helt bedriten skoledag, er møkksliten, og var 100% sikker på at mount var innen rekkevidde, men neida, nå må jeg vente til mandagen, kanskje tirsdagen om de ikke får ræva i gir.

Noen dager er bare ment til å bli ødelagt... hehe..

Men jeg gidder ikke prøve å bla igjennom så mange sider...
Få noe stats på karen din da?

Race: Nightelf
Class: Rogue
Lvl: 37
Server: Sunstrider
Gull: 8 :(

Jee, nick?

(Er for lat til å sjekke)

Men, kommer du inn nå?

Kaller meg Joanna (yep, female character). Kan ikke spille nå, er hos modern denne helgen og denne PC-en klarer ikke å kjøre CS 1.6 engang. Forpulte grafikkort ... <_<

Daså.

Er du med i en guild? Bare å /w meg, så kan du være med, vi er en ren norsk guild, høyeste er bare lvl 41, men vi vokser :)

Lvl foressten?