Jeg har forlatt Gryphon Aviators. Makan til idiotisk noob-guild skal du lete lenge etter. GA har en del kjekke og greie folk som jeg liker, men makan til lavrangs guild finner du ikke. Og lederen er en idiot.
Etter at jeg og en annen i guilden (52 druid) ble med til ZF for å hjelpe to som ikke hadde gjort den (guildlederen en av dem) kom det til krangel. Guildlederen tok seg nær av at jeg ba en slutteå loote midt i kamp. Jeg mener ... hvem FAEN gjør sånn? Og atpåtil ... den tosken spilte Shadow Priest. For faen. Shadow Priest i instance? Og da jeg sa jeg kommer til å rolle uansett for å få vekk greia, og sa "vennligst ikke loot i kamp" gav han meg en lekse. Makan til nedlatende idiot. Han kalte meg grådig, og insinuerte at jeg ikke kunne "tygge og gå" samtidig. For faen. Jeg fatter ikke det. Litt ut i krangelen (diskusjonen) kalte jeg ham "asshole".
"I warn you one more time then I boot you".
Kult. /gquit.
Tilfredstillelsen i å si "you are still an asshole, even when I am not in your guild" var ubeskrivelig ...
Hykleri og idioti i forening har aldri vært min greie. Så ... til alle som spiller på BB: Iceoel bør gankes on sight (Hey, Robert ... du er min venn.

)
OG HVA SKJER I DENNE TRÅDEN A? Har vi blitt enige om å starte på nytt på ny server, folkens?
Meh. Jeg synes ikke førstemann til 20 bør være leder da. Ledern bør være en keeg kar med folketekke (meg). Men det har vel lite å si ... siden dette blir en "venneguild" i begynnelsen, alikevel?