Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Meh. Funnet en fin guild, zai? Hmm. Jeg og vil ha en fin guild ...
 
Ex Vi Termini er jævla greie tok meg med til zul farrak på lvl 44, bare for og være GREIE. Og tro det eller ei her svarer folk når du lurer på noe.

Ellers har jeg hørt the outcasts er ganske nusslige.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hva er egentlig den mest og minst brukte klassen? Spiller på Daggerspine ennå. Vil ikke si lvl :)). Skal også lage person nr.2 nå, men vet ikke om jeg skal ta Night Elf Priest eller Rouge... hjelp?
 
Tenk heller på spillestilen din. Hva liker du best? Priest og Rogue er to veldig forskjellige klasser.
Det er sikkert koz å være priest også, ALLE vil jo ha en :)
 
Jeg blir gjerne med på å lage en alternativ karakter på den nye serveren kansje ja.
I så fall vil jeg at vi skal være alliance (night elf fo'life!)

Btw, har en Tauren shaman på earthen ring, navnet er Zem.

:p
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@10.04.2005, 23.21
Når den nye serveren kommer skal alle vi som liker hverandre på Spillegal lage en char der og spille mye på den og alt skal være ok og greit. Keke? Fint. For faen om vi skal være en spredd gjeng med idioter når vi bare vil kose ... eller bare samle oss på en random server og gjøre det til SG-server. Seriøst. Jeg vil spille meg SG. 
205286​
Hørtes ganske moro ut, men jeg gidder ikke starte enda en char nå. Blir nok på BB.
 
Chaz, teiten, jeg vet du vil.

Dessuten, om du ble lei Roguen, blir du garantert lei av palaen din snart, er grenser for hvor gøy det er å bruke 2 minutter på å drepe en horde =D
 
Me ftw?

Hva med en liten, intern, avstemmning?
 
Ja, da gjør vi det slik. Uansett, jeg skal som sagt være druid, aner ikke hva slags proffs jeg skal ha, enten skinng/leatherw eller Herbalism/alchemy.


... Dere da? :) /Barnhage onkel
 
Jeg har forlatt Gryphon Aviators. Makan til idiotisk noob-guild skal du lete lenge etter. GA har en del kjekke og greie folk som jeg liker, men makan til lavrangs guild finner du ikke. Og lederen er en idiot.
Etter at jeg og en annen i guilden (52 druid) ble med til ZF for å hjelpe to som ikke hadde gjort den (guildlederen en av dem) kom det til krangel. Guildlederen tok seg nær av at jeg ba en slutteå loote midt i kamp. Jeg mener ... hvem FAEN gjør sånn? Og atpåtil ... den tosken spilte Shadow Priest. For faen. Shadow Priest i instance? Og da jeg sa jeg kommer til å rolle uansett for å få vekk greia, og sa "vennligst ikke loot i kamp" gav han meg en lekse. Makan til nedlatende idiot. Han kalte meg grådig, og insinuerte at jeg ikke kunne "tygge og gå" samtidig. For faen. Jeg fatter ikke det. Litt ut i krangelen (diskusjonen) kalte jeg ham "asshole".

"I warn you one more time then I boot you".

Kult. /gquit.

Tilfredstillelsen i å si "you are still an asshole, even when I am not in your guild" var ubeskrivelig ...

Hykleri og idioti i forening har aldri vært min greie. Så ... til alle som spiller på BB: Iceoel bør gankes on sight (Hey, Robert ... du er min venn. ^^)



OG HVA SKJER I DENNE TRÅDEN A? Har vi blitt enige om å starte på nytt på ny server, folkens? :D
Meh. Jeg synes ikke førstemann til 20 bør være leder da. Ledern bør være en keeg kar med folketekke (meg). Men det har vel lite å si ... siden dette blir en "venneguild" i begynnelsen, alikevel?
 
(Me ftw)
 
Opprinnelig skrevet av Drauden@11.04.2005, 15.19
Hva er egentlig den mest og minst brukte klassen?
205433​
Dette gjelder BB serveren.

mest brukt på alliance siden: Night Elf Rogue
minst brukt på alliance siden: Gnome Warlock

på horde siden har jeg ikke peiling ^_^