Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det gikk greit, fikk VISA nummeret til mamma, laster ned patchen nå.

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@16.04.2005, 12.58
Det gikk greit, fikk VISA nummeret til mamma, laster ned patchen nå.
207348​
Velkommen i klubben.
er en deilig følelese å vite at mutter betaler for de neste 6 månedene og jeg trenger ikke å ofre det en tanke.

er du der fortsatt, toz?

Gjør det nå.
=D

øh. Ja. Jeg er ganske sikker. :S

noen måte jeg kan finne ut det in-game?

Og hvordan bytter jeg server i tilfelle?

lvler warriorn min på BB sveiser fort. Men er litt nabish siden jeg oftest er spellcaster på de fleste mmo.
Hva slags våpen burde jeg bruke i pvp og i pve?
Noen gode foreslag til talent build?

Øh. Hvor lærer man seg proffessions, og hvor mye koster det?

Aaah.
Kobber, right?

Opprinnelig skrevet av Crosis@15.04.2005, 09.47
heh, har lvl 24 warrior som jeg ikke har spillt med på 2-3 dager på Daggerspine og en rouge på lvl 13 der .
og siden jeg bytta  til Ravencrest så har jeg spillt som pokker for og ta igjen de andre :p av venna mine . Nå har jeg en lvl 26 straks 27 Rouge . Tok igjen flere av kompisa mine :p.
206940​

Haha... For det skal mye til... Når jeg har jobb++++...
Og du ditcher skole og eneste du gjør er å gamer og ser på cartoon network sammen med dama...

Dinga vel 22 for litt siden.. Dwarf priest

Jeg har nå kavet meg opp i level 7, og har dødd et par ganger, og da gikk jeg til den spirithealer-en.

Nå(etter og ha gjort det etpar-tre ganger) har jeg fått en rød figur og et rødt sverd under mini-kartet mitt...

Sverdet kan jeg heller ikke bruke, har prøvd og få det fikset.

Se så artig :D

kul hatt^^ fyller på med khan gear nå jeg, var et stoooooooort raid på darkshire -> lakeshire i dag, det var sykt morro!

Hmm, nå var det like før jeg klarte å ta en lvl 37 warrior (og jeg er en lvl 31 druid)..

Altså.. Hvor gimpy er det warriors skal være a? :confused:

Han angrep meg mens jeg var i combat, jeg roota han og drepte ferdig mobben..
Etter det fortsetter jeg bare å roote og bruke spells på'n.. Men så brukte han superior healing potion og jeg hadde ikke mer mana.. Så jeg løp min vei.....

Seriøst, det skal da ikke være sånn??!! Han andrep meg mens jeg ikke hadde full hp og rundt 2/3 mana...

Blizzard må skjerpe seg nå, siden jeg har starta en warrior selv.. Jeg vil nødig møte på en druid som meg selv nå :svette:

Driids rtar de alle, for det kan ta fearie firie, og da kan ikke gorgue stealteh, og da må du være dmg dealer for og ta han, og ta manna fra han, for han har ca 4000 mana ,) for det har jeg :p

Til the-finalfantasy-fan:

Druids er bare feige. Det samme skjedde med meg, bare omvendt. Jeg er warrior og dreiv å dengte løs på en krokodille, så kommer en kjepphøy NE Druid som er 2 level under meg. Han gjør slik jeg blir sittende fast og sender lysfaenskap nedigjennom meg, liksom. Jeg blei ferdig med krokodillen og hadde ca halvparten igjenn i hp og prøvde å ta den bedritene firfissla, men han "roota" meg hele tiden og fortsatte med den stygge spellen sin helt til jeg døde. Jeg sprang tilbake og ressa oppe på en bakke der han ikke kunne nå tak i meg. Venta til jeg hadde fullt i hp og så charga jeg han for alt warrioren min er verdt (han hadde fullt liv han også). Drittungen gjør seg om til en leopard eller noe og springer med halen og delevis øksa mi mellom beina helt til han kom til vannet der han gjorde seg om til en feit sel og svømte fra meg. KADISH!!

Druiden i meg ler av deg :ler:

Warrioren i meg føler med deg :mad:

:kul: