Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kan noen være så snill og holde meg i hånden og se meg i øynene og si at open beta starter til helgen.
En her sa det var 8-7 dager ette open beta hadde starta.
 
Fikk endelig pre-order boxen idag. Tror jeg var heldig og fikk noen av de siste eksemplarene CDON hadde, for nå er de utsolgt. Da er det bare å vente, og håpe de annonserer at karakterene som blir startet i Final Beta går over til retail. ;)

Ellers så gidder jeg ikke spille noe særlig. Men det må testes litt.. har oppgradert pc'en siden sist.
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@08.12.2004, 05.48
Kan noen være så snill og holde meg i hånden og se meg i øynene og si at open beta starter til helgen.
En her sa det var 8-7 dager ette open beta hadde starta.
146151​
Hvor i allverden får du open beta fra?? det blir ingen open beta! det blir final beta!
 
Final open beta!! Nå er det noen heldige folk (som sikkert ikke har fortjent det som er i final closed beta!
Ser vertfall ut som blizzard har det travelt ja på wow-europe.com poster de om stopping av hacking, bilder og haloween bilder av wow.
 
hipp hurra! jeg er så glad! 72% er finished av final beta! det kommer til å bli hardt å se på WoW iconet etter jeg har installert det :p som en annen sa, det kommer til å ta knekken på den mentale helsen!
Det som hadde vært fedt om wow final beta startet når jeg var ferdig å installere det :p
men gutter, vi sees i alle på en server! Vi må da prøve å få alle SG folk inn på samme server. jeg liker ikke PvP, så jeg kommer trolig til å joine en PvE (players vs. enemy?) server som jeg gjorde under open beta.

som blizzard ville ha sagt det: See you in Azeroth (eller noe slikt)



btw! hvilket program må jeg har for å konverte en .tga fil til .jpg eller .bmp???
 
Opprinnelig skrevet av bantex@08.12.2004, 09.26
men gutter, vi sees i alle på en server! Vi må da prøve å få alle SG folk inn på samme server. jeg liker ikke PvP, så jeg kommer trolig til å joine en PvE (players vs. enemy?) server som jeg gjorde under open beta.
146271​
That is the question. Man kan jo ha mange chars uten å betale ekstra. Så spillegal bør prøve å få skrevet ned elns hvilke servere vi skal velge som SG PvE og PvP servere viss du skjønner hva jeg mener? At alle Sg folk som skal PvE skal dit og PvP til den. Det synes jeg hadde vært flott! Hadde tenkt å teste hvilken server er best for meg under betaen men det er vel ikke nok tid? Jeg kommer trolig til å lage char på begge og kunn spille med den ene ettervert. Har desverre to impåslinte brødre som skal absolut spille de også da. Burde også starte noen nye emner om de serverene og få med folk fra andre forum hit. Desto fler desto bedre eller?

P.S
Spm til deg Bantex: Hvorfor likte du ikke PvP serveren?
 
Opprinnelig skrevet av bantex@08.12.2004, 09.26
det kommer til å bli hardt å se på WoW iconet etter jeg har installert det :p som en annen sa, det kommer til å ta knekken på den mentale helsen!
btw! hvilket program må jeg har for å konverte en .tga fil til .jpg eller .bmp???
146271​
ser ditt ikon, og høyner med soundtrack!
PvE er player vs environment
spilte bare PvP på open beta, og det var helt greit, selv om vi ble invadert et par ganger.
lasta ned et program som heter reaconverter pro, som kan konvertere .tga til forskjellige andre bildetyper. søk på google, husker ikke hvor jeg fant det
 
Opprinnelig skrevet av Black_Ni+08.12.2004, 09.36-->
Opprinnelig skrevet av bantex@08.12.2004, 09.26
men gutter, vi sees i alle på en server! Vi må da prøve å få alle SG folk inn på samme server. jeg liker ikke PvP, så jeg kommer trolig til å joine en PvE (players vs. enemy?) server som jeg gjorde under open beta.
146271​
That is the question. Man kan jo ha mange chars uten å betale ekstra. Så spillegal bør prøve å få skrevet ned elns hvilke servere vi skal velge som SG PvE og PvP servere viss du skjønner hva jeg mener? At alle Sg folk som skal PvE skal dit og PvP til den. Det synes jeg hadde vært flott! Hadde tenkt å teste hvilken server er best for meg under betaen men det er vel ikke nok tid? Jeg kommer trolig til å lage char på begge og kunn spille med den ene ettervert. Har desverre to impåslinte brødre som skal absolut spille de også da. Burde også starte noen nye emner om de serverene og få med folk fra andre forum hit. Desto fler desto bedre eller?

P.S
Spm til deg Bantex: Hvorfor likte du ikke PvP serveren?
146281​
[/b]
liker ikke pvp fordi jeg liker ikke å bli attacket ufrivillig.
liker det best når det er Horde mot Alliance.
men ja, jeg fatter hva du mener med 2 chars på 2 servere... er seff med på det.. men jeg ville liksom helst spille med 1 char under final beta. men vi får se hva som skjer når den tid kommer ;)

Opprinnelig skrevet av Con Dar@08.12.2004, 09.42
<!--QuoteBegin-bantex
@08.12.2004, 09.26
det kommer til å bli hardt å se på WoW iconet etter jeg har installert det :p som en annen sa, det kommer til å ta knekken på den mentale helsen!
btw! hvilket program må jeg har for å konverte en .tga fil til .jpg eller .bmp???
146271​

ser ditt ikon, og høyner med soundtrack!
PvE er player vs environment
spilte bare PvP på open beta, og det var helt greit, selv om vi ble invadert et par ganger.
lasta ned et program som heter reaconverter pro, som kan konvertere .tga til forskjellige andre bildetyper. søk på google, husker ikke hvor jeg fant det
146293​
å ja.. ok... skal se om jeg får lastet ned det.
klarer ikke å høre på soundtracket! sykt hva det kan gjør med folk med svak mentalhelse :p *goes crazy*
 
PVP'ing er noe av det jeg gleder meg mest til med hele spillet. når du begynner å komme opp i level, havner horde og alliance på samme jaktmarker. Dette fører til at du alltid må være på vakt. Dette blir spennende :D og å bli invadert er også dritkult synes jeg. Vanskelig å fatte at noen ikke liker PVP..
 
Opprinnelig skrevet av bantex@08.12.2004, 09.52
liker ikke pvp fordi jeg liker ikke å bli attacket ufrivillig.
146299​
tror du kan gjøre et eller annet så du slipper det, husker ikke helt, fjerne pvp tag eller noe sånt. møtte på noen da jeg var inne i barrens som jeg ikke kunne angripe, så det er vel mulig.
 
fortell jeg litt om PvE og PvP vet ikke om noen av dem, men ikke om jeg syns det er kult og sitte og koze meg med questing og bashing mens en fyr hacker på meg og skirker LOL! N00B! OMG!
 
Det er tre typer land i PvP
De grønne tilhører din alliangse og her kan ikke fienden angripe deg med mindre du angriper de først eller hjelper en som angriper de.
De gule er de som det er kamp om i øyeblikket. Her kan alle angripe alle.
De røde tillhører den andre alliangsen. Du kan ikke angripe noen her med mindre de angriper deg eller de angriper en venn av deg.

Fiende byer er alltid røde og innholder høy lvl vakter. Tror jeg.

Hjalp dette? Det er også visse regler imot at høy lvl folk dreper lav lvl folk har jeg lest et sted. Kan komme med det viss jeg finner det.
 
Opprinnelig skrevet av Black_Ni@08.12.2004, 10.19
Det er tre typer land i PvP
De grønne tilhører din alliangse og her kan ikke fienden angripe deg med mindre du angriper de først eller hjelper en som angriper de.
De gule er de som det er kamp om i øyeblikket. Her kan alle angripe alle.
De røde tillhører den andre alliangsen. Du kan ikke angripe noen her med mindre de angriper deg eller de angriper en venn av deg.

Fiende byer er alltid røde og innholder høy lvl vakter. Tror jeg.

Hjalp dette? Det er også visse regler imot at høy lvl folk dreper lav lvl folk har jeg lest et sted. Kan komme med det viss jeg finner det.
146324​
Får de ikke dishonourable kill for å drepe en ppl som er lavere level enn seg selv? som igjen får dårlig utslag på noen poeng, som skal være nyttige for å få tak i heftige items.
 
Opprinnelig skrevet av Black_Ni@08.12.2004, 10.19
Fiende byer er alltid røde og innholder høy lvl vakter. Tror jeg.
146324​
thunder bluff har ihvertfall høy lvl vakter, de drepte meg på bare 2 slag :ehm...:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dishonourable kill er bare aktivert for NPC'er, ikke for spillere. Dvs, dreper du en NPC som er relativt lav i forhold til deg, skjer det som skal skje angående dishonor-kill-systemet (husker ikke hva det innebærer), dreper du en spiller som er halvparten av deg skjer ingenting annet enn at du kan være stolt av "bragden" din og har nå mulighet til å være skikkelig drittsekk og campe liket hans.
 
Opprinnelig skrevet av Con Dar+08.12.2004, 09.42-->
<!--QuoteBegin-bantex
@08.12.2004, 09.26
det kommer til å bli hardt å se på WoW iconet etter jeg har installert det :p som en annen sa, det kommer til å ta knekken på den mentale helsen!
btw! hvilket program må jeg har for å konverte en .tga fil til .jpg eller .bmp???
146271​
ser ditt ikon, og høyner med soundtrack!
PvE er player vs environment
spilte bare PvP på open beta, og det var helt greit, selv om vi ble invadert et par ganger.
lasta ned et program som heter reaconverter pro, som kan konvertere .tga til forskjellige andre bildetyper. søk på google, husker ikke hvor jeg fant det
146293​
[/b]
gidder vel ikke å PM key?
 
Opprinnelig skrevet av bantex@08.12.2004, 10.55
gidder vel ikke å PM key?
146355​
key? bruker ikke noen key jeg, har bare evaluation versjon. funker bra den
 
ok.. ja fant ut det jeg og.. =)