Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Hakara@09.06.2005, 00.55
Uhm, de jeg husker er

Hakara teh greatest: Mage (Saruwatari)
Duke: Mage (Dukle)
Lurtz: Warlock (Noe skikkelig goth noe)
Eaglejin: Priest (?) (øglejon?)
Hakara teh greatest does it again!? : Tauren Hunter ( Imapwnu )

Uhm ja, short-time memory ftw.
231455​
Eviljin på meg :svette:
Sender rundt bagger i hytt og pine gjør jeg og :p

Høhø! er nok av underholdende folk rundt på serverene. Noen mer plagsomme enn andre...

Battlegrounds rocker! Først vinner vi alteract etter 6 timer, så stikker jeg til warsong: henter flagget 2 ganger og vinner der og.

Og jeg fikk et kjempefint spyd som er bare å hente neste gang du er i Alterac.

Hvorfor driver dere tøser og mekker ny character hele tiden, når det er mest morro å være lvl60 ?

Opprinnelig skrevet av Hakara@09.06.2005, 00.52
Hahaha, logga på mage'n min igjen, så ble jeg umiddelbart drept av en "??" rogue som het äg , svensk  selvsagt. Så etter å ha blitt drept av han 3 ganger, så får jeg en /tell fra en kar som sier:

Stickzor: "Is it fun to be corpse camped?"
Meg: "Yea, ofc"
Stickzor: "I'm on ventrilo with the guy doing it =D"
Meg: "I'm sorry on your behalf"
Stickzor: "Fuck you"

Så var det litt drittslengning, hvor jeg blant annet får vite at äg ikke er äg,  men en britisk kar som bruker en annen kar sin account, så da starter jeg jo med.

Meg: "In fact, when I come to think of it,  I can get "äg's" Account banned ;) , since blizzard doesnt approve 2 people using the same account =)"
Stickzor: "Well who said there were 2 people using the same account?"
Meg: "You did, and I've got a  screenshot of you saying it"

Stille

Meg: "And when I send it to the blizzard community I'm sure they'll do a quick scan on the IP's , and when they see that 1 is from England, and the other one Sweden, and look at the pattern of when the person is logged in,  Im sure they'll  ban him soon. /train"

Så fikk jeg ikke flere meldinger =(  Husker ikke helt om han het stickzor, men gøy var det =D
231464​
Dagens, selv om det bare er 2 timer inn i Torsdagen.....
Men jeg tror jeg får WoW i posten om en del timer, så da blir det nok av spilling for meg.
Men, skal du sende den meldingen? eller er du snill gutt ;)

Fordi jeg jobbet på kinoen Hakara .. kom fra kinoen nå .. logger inn på wow så straks jeg er lastet ferdig.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Yay! Da er jeg level 60 :D

Navn: Totoro
Rase: Tauren
Klasse: Shaman
Professions: Herbalism/alchemy (300/300)
Rank: First sergeant
Guild: iHorde
Server: Dragonmaw

Deilig, nå kan jeg cruise instances uten å tenke på at dette gir bedriten xp.

Slaktet alliansen tre ganger på rad i warsong gulch, utrolig mange shamans på vår side >.<, men den siste gangen leave jeg før jeg fikk vinnerbeviset, argh.

Grats :trollmann:

Lurer på om jeg i det hele tatt klarer å få en lvl 60 =( Å levle 50 til 60 er så utrolig lame. Roguen blir vel sittende på 53 og kanskje jeg får et par andre opp til 50 også :trollmann:

Men du skal sende det greiene til blizzard?

Jaja folkens... Kåssen lvl har dere komme dere på WoW? :p

Hører du bruker lang tid på å lvl gutten (rougen) du må bare vera i team dersom det tar lang tid. Men eg anbefaler at du farme med den rougen allså... Det er mye mer effektivt ;)

Men self er det mye kjedeligere...
Men dersom du vil ha mye xp er det tingen... :D

Men eg e intrisert i kåssen server dere spiller på...
Selv spiller jeg på den nordiske Dragonblith serveren (eller k an heite :s)

Foresten...
Kor mange spillere kan være på party i Baldurs gate 2?

- Sora

En del av oss har blitt lvl 60. selv er jeg 52

gutten? det heter Rogue, ikek Rouge. grinding tjener man fort exp med ja :)

Vi spiller på mange forskjellige servere. fra Burning Legion / Blade, Sylvanas, Stormscale osv

i Baldurs gate 2 kan man være 6 i party (eller 5?) :flau:

Opprinnelig skrevet av Crizpy@09.06.2005, 12.06
Men du skal sende det greiene til blizzard?
231521​
Neh, gidder ikke, men om han karen fortetter å sende slibrige /tells sender jeg en harrasment klage. :) Var mest for å skremme han egentlig.

Jeg driver med grinding med roguen, det er kanskje derfor det går så sakte. Jeg har grindet fra lvl 48 til lvl 53 ( så og si hele tiden) og jeg begynner å bli veldig lei det, og nå spiller jeg nesten bare når jeg har rested xp =I

Og noe som er enda bedre er at nettverkskortet som jeg må bruke hos muttern er ødelagt =( Så får ikke spilt på kanskje 2 uker.

Ja sorry, e ikkje så flink å skriva engelsk når leraren e på vei rondt hjørnet :p

ja det hva det me BG... :p Me ska linka det i helga... men me veit ikkje kor mange som kan vera me :S

Anyway.... Dersom någe veit svaret på detta, hadde det vært heilt konge... "5 eller 6 folk som kan spilla i party på BG2"

hvordan fryser du accounten din? altså slutte å betale uten å cancelle den

Sitter på den bærbare og snylter på naboens trådløse nettverk :trollmann:

Vet ikke helt, kanskje jeg får dratt bort til fattern senere denne uka og spilt litt, men ellers ser det mørkt ut. Skal også forsøke å få fikset det i løpet av kvelden.