Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Montana@22.06.2005, 20.56
Eivind, fortell alle shamans at shaman set-beltet ligger på Gadzetsan AH nå!!!
235525​
Hvorfor i all verdens rike legger folk ting på den auksjonen der?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av salamando@22.06.2005, 23.05
[Giantstalker Leggings]

/Happy.
235565​
Kyss mg i anus! Jeg får vann i munnen :D Var jævlig fornøyd når snille herr Montana hjalp meg med å skaffe Infernal Trickster Leggings. Med den store tøffe Krigeren Carltio ved min side var det ingen sak! Droppa til og med på første forsøk :kos:

Tok også ST for første gang i dag! Tok alle bossene og fikk meg ert par ny støvler masse xp og grønne drops som jeg skal tjene masse penger på ved ås elge på AH *puste*
Sinnsykt kul instance med en dødsbra group ingen high lvls men alle var over 52. Var vel mest at alle hadde en viss peiling og at alle var hyggelige :)
Lvla til 52 i dag tidlig nå er jeg søren meg kommet meg 74% på vei mot 53 =D

Faen det er gøy å spille nå!

Sunken Temple er en av de kuleste instancene i spillet, etter min mening. Drager er tøft. =)

Ja, join oss!
Og nå skal dere IKKE starte noen nye chars på andre realms, nå er jeg lei av å starte chars her og dær for det er der alle andre er.. bla bla bla..

DRUID på Dragonmaw FTW.

Er 58 nå.

Var med i Upper blackrock spire. Alt gikk fint, vi wipa utrolig nok en gang på Drakistat, men tok han lett andre gangen.

Det var da master lootern viste frem lootet jeg fikk hjerteklapp.

Magisters robes dropper.

Vi er to mages, jeg roller først, 54. Så roller den andre magen også 54.

Reroll.

Jeg roller kjapt og ser bort fra skjermen. Jeg hører jubel på VT, jeg rolla 91. Andre magen bruker god tid. Roller ... 92.

*grine*

Søte Eivnd tror han skal få alt med en gaaaaaaang. Dakaaaaah. :D
Get used to it. Om du ikke er en sånn faen som ikke trenger å slite for itamz.

HAN HADDE DREADMIST FOR FAEN! HVA SLAGS FITTE AV EN TULLING BYTTER DREADMIST ROBE MOT MAGISTER!? GAAAAH

Set-bonus er en fin kake da. Variasjon. Kan skifte etter situasjon vet du. Synd for alle low-rollers da. =D
Gled deg til du får griafa litt. Roll på Dreadmist over en warlock, så føler du deg bedre.

miljøet på sylvanas er for tett og lite til at man kan gjøre slikt, til og med i random runs.

Er med i Loreadon nå, veldig trivlig guild, har blitt lovet min speisiele set kombinasjon.

Tror jeg skal gå for
Chest: Necropile robes/Dreadmist robes
Head: Cap of the scarlet savant/Magisters crown
Boots: Dreadmist
Bracers: Magister
Shoulders: dreadmist shoulders (ofc)

Skal rerolle til frost/arcane snart også.

Koselig på Dragonmaw, med mange norskinger. Og koselig guild =D
Ikke spre dere så sinnsykt.Vis noen av dere føler for og ha en SG server, så er det Dragonmaw for øyeblikket.
Lvl 12 UD priest ftw!
Men 52 Night Elf Hunter på Emerald Dream ftw også! :D

Vi tok ned Onyxia i går. Andre gang for guilden, men første gang jeg var med. Det droppet to nemesis skullcap, og vi hadde bare en warlock med...
Etter at vi hadde fått buffen (10% crit chance på spells, og 5% på melee) i SW dro vi til MC. Det var forferdelig for tanken å holde aggro, siden alle magene crittet hele tiden. Vi holdt på å wipe på to molten giants :ler:

Til slutt kom vi til Golemagg, men jeg måtte gå etter andre forsøket. Hvis de klarte han etter det har vi bare majordomo igjen, og hvis alt går etter planen er det Ragnaros på lørdag. Det har forresten droppet set items til alle klasser, utenom druid i MC til nå <_<

Ikke join iHORDE, de har veeeeeeeeeldig dårlig rykte... mange andre guilder nekter å pt'e med dem fordi de er kjent for å "leeroye" og ninja loote etc.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Roll på Dreadmist over en warlock, så føler du deg bedre
Hvis en master looter hadde latt en mage få dreadmist framfor en mage så hadde jeg aldri latt den personen være master looter igjen. Det eneste tilfellet der jeg kunne godkjent at en annen klasse rollet på et set item, var hvis personen som vanligvis ville trengt det enten har det eller ikke er med i gruppen/raidet.
Det er som rogues som roller på Gift of the elven magi...siden det står dagger oppe til høyre så betyr det vel at alle rogues må rolle ikke sant? :tommelned:

Ikke join iHORDE, de har veeeeeeeeeldig dårlig rykte... mange andre guilder nekter å pt'e med dem fordi de er kjent for å "leeroye" og ninja loote etc
Jeg er med i iHORDE og har vært med på en god del raids med de, har aldri opplevd en "Leeroy". Har opplevd en ninja loot, men det var en hevn mot en tidligere ninja looting fra den parten som led.
Hvor slike rykter kommer fra aner jeg ikke...