Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Sett mange huntere som har det sånn, tror det funker ganske bra.

Eivind: Hvis du finner noen kjekke items, send de til meg, da? :kos:

Opprinnelig skrevet av Frenzy+03.07.2005, 01.40-->
Opprinnelig skrevet av Akuma@02.07.2005, 21.01
<!--QuoteBegin-Frenzy
@02.07.2005, 21.53
noe jeg har vært borti veldig mye i det siste er at nesten hver gang jeg skal heale meg selv under kamp så blir healinga avbrutt og jeg får en 7 sekunds cooldown på ALLE skillsene mine. kan si at dette er sinnsykt irriterende, og har hvertfall kostet meg 5g i reperasjoner.
Dette skjer bare når jeg selv blir slått på.

noen flere som har vært borti noe lignende?
238416​

PvE eller PvP?

Mange klasser som kan gjøre det i PvP, og enkelte mobs i PvE også.
238420​
PvE for det meste. har ikke PvP'a nok til å finne ut om det samme gjelder der :p
men jeg tok en prat emd en GM, og han sa at det var en bug med Holy Light.
238506​
[/b]
Ikke stol på GMer, de gjetter bare. Men siden det var PvE det var snakk om kan det være noen av mobsene i SM. Jeg vet at noen av dem kan interrupte spells, og gi dem cooldown (Sist jeg snakket med deg var du ihvertfall i SM mye)

Mhm. Drepte Magmadar og bestemte oss for å ta kvelden. Fortsetter MC på onsdag. MC er så gøyalt. :D

:D En i guilden hadde burstag dette feira vi med og drikke oss dritt fulle i stormwind og så raide: xroads,freewind og thunderbuff

der var det noen idiot mages som måtte på død og liv bruke aoe dette gjorde sån at jeg fikk... 3 disshonorble kills litt syns siden jeg massivt honor farmer for honor class settet, hvor mye har dk og si ? :ehm...:

Ble litt bekymret :(

Jeg spiller en gnome warrior på sylvanas, dritmorsomt! Har plukket opp engineering og har 110 skill, så har skaffet de første brillene... I put the barsk in barskness.

Bilde kommer senere.

Opprinnelig skrevet av Akuma@03.07.2005, 22.10
Ikke stol på GMer, de gjetter bare. Men siden det var PvE det var snakk om kan det være noen av mobsene i SM. Jeg vet at noen av dem kan interrupte spells, og gi dem cooldown (Sist jeg snakket med deg var du ihvertfall i SM mye)
238791​
beklager pus. jeg har nok ikke vært i SM på 5 leveler :p
de ssite jeg sloss mot som gjorde at dette skjedde var en troll warrior mob i STV.

er nesten lvl 46 btw ;)

hvorfor spiller du nesten ikke Akuma-pus? krever baker'n for mye av deg? =D

Opprinnelig skrevet av Hakara@04.07.2005, 01.06
Jeg spiller en gnome warrior på sylvanas, dritmorsomt! Har plukket opp engineering og har 110 skill, så har skaffet de første brillene... I put the barsk in barskness.

Bilde kommer senere.
238852​
Vent med Gnome warrior til Burning Legion du ;)

Opprinnelig skrevet av Hakara@04.07.2005, 01.06

Bilde kommer senere.
238852​
Hva heter du? Så slipper jeg å drepe deg :p
Xavarath her teh død mage.

For faen, har liksom planer om å grinde/queste 100k exp i natt. Men kan jo ikke det når jeg blir disconnecta og ikke kommer inn igjen.
Har mixa og fucka på UI nå.Endelig ferdig =D
Eneste som jeg er interisert i nå er en oppdatert versjon av Insomaniax som jeg ikke har funnet enda. >_<

Opprinnelig skrevet av Seadog@04.07.2005, 01.40
Eneste som jeg er interisert i nå er en oppdatert versjon av Insomaniax som jeg ikke har funnet enda. >_<
238865​
you and me brother.. you and me...

venter på akkurat det samme.
har gått litt lei av å vente og de har jo ikke oppdatert siden 11 mai!

Wee, her er altså Discord Unit Frames. Hvor du kan omtrent lage din egen UI ved og sette sammen frames, og dingser og bomser.
Etter mange timers prøving så fikk jeg endelig til noe som så nogenlunde greit ut :)

Hakara har Insomaniax tror jeg... Hvor fikk du den Hakara?

Også et spørsmål til Karl! Hvor kan jeg få tak i den "Aspect sirkelen" Der de fleste aspects er satt sammen som en sirkel sak.

Opprinnelig skrevet av Seadog+04.07.2005, 01.27-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@04.07.2005, 01.06

Bilde kommer senere.
238852​
Vent med Gnome warrior til Burning Legion du ;)
238860​
[/b]

Jeg tror vi tar det på sylvanas, for mange folk på burning legion, for få som er villige til å hjelpe.

Crazy Ivan: Jeg heter Bingus, og om Lurtz får ræva i gir..så skal han hete dingus. Jonas har talt.

Og! Hvilken lvl er du? For om du ganker min gnom, må jeg ganke deg med min 50 priest =O

EDIT: Og seadog, jeg fikk insomniax fra curse-gaming.com

Ja, men det måtte jo jeg også. Jeg spiller der nu, fordi jeg drar til england på tirsdag, så tenkte jeg skulle ha det gøy før jeg dro.

Har hørt at en DK teller like mye som en HK, altså, ikke spessielt mye.
Går nok greit.
Men er ikke du lock? Dreadmist er jo et av de beste setene til clothbrukere. Eneste classen som må "låne" eller kjøpe nytt er mage.

Da er det fastslått at vi lager Gnome guild på Sylvanas, men det er ingen vits i og haste. Hakara drar bort en uke på tirsdag, så vi gidder ikke dra fra han i level og slikt. Da er det ikke gøy. Så spill på mainene deres eller, spill en gnom på sylvanas opp til level 15 eller no imens :p
Jeg skal bli level 60 med hunteren min no mather what :)

Ja, no maTTer what.

=D

Jeje pirke pirke, I dont care, fordi jeg har Warden staff Hurra!

Opprinnelig skrevet av Seadog@04.07.2005, 01.59

Wee, her er altså Discord Unit Frames. Hvor du kan omtrent lage din egen UI ved og sette sammen frames, og dingser og bomser.
Etter mange timers prøving så fikk jeg endelig til noe som så nogenlunde greit ut :)

Hakara har Insomaniax tror jeg... Hvor fikk du den Hakara?

Også et spørsmål til Karl! Hvor kan jeg få tak i den "Aspect sirkelen" Der de fleste aspects er satt sammen som en sirkel sak.
238870​
Hellige.. eh.. Du har 700 mer mana enn meg, men 600 mindre HP.. har du en allakhazam profil eller noe? Vil se armoren din. :p

Altså.. den bikuba jeg har alle aspects inni, heter så mye som.. *søke på intarnett*
Aha.. det er en funksjon i Flexbar, Click for TEH download tror jeg.. >.<..

Men som sagt, jeg er usikker, tror muligens jeg har noe kalt Ometh, etteller annet, sammling av de mest populære og nyttige addons.. Men jeg vett ikke.. >.<