Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Spørsmål =D

Har dere i det heletatt noen peiling på hele historien i WoW?
Altså.. Har dere spilt warcraft 3 foreksempel og sett hva som har skjedd før dette, og i det heletatt lagt merke til spor etter hendelser fra Warcraft 3/Frozen Throne?

Har interesert meg litt mer i dette i det siste og det er en helt deilig historie og lese på og oppleve. Skaffer meg Warcraft 3 snart og skal oppleve det som spill. Skal bli interesant. :)
 
Seadog les på wow siden, står hele historien der...

Når du fikk henne til å presse fram puppene så de virket større så er jeg faktisk skuffa over at du ikke ba om mer...

Har fått LANGT mer over webcam for mindre enn ett item i WoW:p
 
Opprinnelig skrevet av Epzilon@15.07.2005, 14.48
Haha Eivind. Way to go. :D

Hvilke "items" var det snakk om? ;)
242319​
En blå ring med lang historie som skulle komme senere..:p
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@15.07.2005, 13.40
Lang historie, kan fortelle senere. Var en blå ring.

Ligger liket mitt fortsatt i gadgetstan? =D
242299​
Tok jeg det fra bare..
 
Jeg hørte et eller annet sted at horde hadde et slags quest hvor man skulle myrde kongen til menneskene, Anduin Wrynn. Er dette sant? Og i så fall, har Alliance noe liknende quest?
 
Hva er aktuell grinde musikk da? hehe
 
Jepp, i dag eide jeg kista.
En level 60 warrior guildemate og jeg, drepte alle på arenaen.
Så prøver jeg og åpne kista, men det som skjer er at jeg blir zappa av en rogue.
Rogue begynner å åpne kista, og av en eller annen grunn, forsvinner zappen. Jeg dreper han, og tar innholdet.

Etterpå begynner han å syte over at jeg drepte han og at å drepe horde var lamt blablabla.

Så sier jeg "ja, men du zappa meg"
"men jeg gjorde det kun for å ta kista" sier han da..
"jeg drepte deg kun for å ta kista" svarer jeg.

Han forstsetter og slenge meningsløs drit, så jeg ignorerer han.
Så får jeg denne


Så nå suger jeg. jeg bruker også bleie, og jeg må vokse opp :ler:
 
Hahahahahahahah. Ninja rogues. Fortjener å dø. Alle sammen!

"I just killed you to take the chest". Herlig. :ler:
 
:D Ja, hele greia var evig morsom
 
Er ikke så mye i STV til vanlig. Men på Test Serveren lekte meg og en kompis oss rundt i ringen. En horde rogue (som oss) kom mot kompisen min mens jeg var i stealth som rogeu også, og han trodde han skulle få drept seg en mage. Når han mista all HPen på to sekunder, kan jeg tippe han skvatt. Ambush + PoM pyroblast. Hahah.

"The ring is PvP-enabling, stupid". And he said no more.
 
Opprinnelig skrevet av Alice@15.07.2005, 16.14
Jeg hørte et eller annet sted at horde hadde et slags quest hvor man skulle myrde kongen til menneskene, Anduin Wrynn. Er dette sant? Og i så fall, har Alliance noe liknende quest?
242336​
Med tanke på at Anduin Wrynn er udødelig, siden han er en unge, tviler jeg på det.
 
Ok, skal fortelle hele historien;

Jeg spiller wow en helt vanlig kveld, bare quester osv, og kommer tilfeldigvis i snakk med en guildmate da hun (trodde det var "han" i starten) spurte meg om et bra grinde sted.

Etterhvert lvler jeg til 53, og bestemmer meg for å starte med Dire maul grindingen. Jeg trenger da en om resetter instancen for meg, så jeg spurte da hun/han om han kunne hjelpe meg. Han svarer ja, og vi resetter, vi holdte på tre timer, og hun ser at jeg har lvla 54 allerede (Dette er ikke tull), han blir veldig overasket, og vi prater litt mer, jeg viser div. loot osv som jeg har fått bare på den lille tiden (bla. 4 travelers backpacks, 3x greenies og en blå ring. Hun spør om et grønt item (Ring of heavens tror jeg det var), jeg sier at han kan få den, siden han resette instancen. Hun var lvl 40, og guilden var 50 req, så jeg spør hvordan han kom inn, han sier da at HUN er venn av Gmen IRL.

Vi snakker mer mens jeg grinder. etterhvert spør hun etter msnen min, siden hun syntes jeg var så hyggelig. Utpå kvelden snakker jeg med henne på msn. Jeg tar første steget og inviterer til webcam samtale, hun ser passe brukbar ut (ansikt altså). Neste dagen gjør vi samme greia (Reseting av instancen), jeg finner en backpack til, spør om hun vil ha den, samtidig som jeg skal sende ringen, da spør hun hva hun skal betale. jeg svarr "Well ... you could turn on your webcam again ;)" Resten kan dere tenke ut selv.
 
Kunne du ha posta MSN loggen din Eivind?
er litt nysjerrig hvordan du gikk fram for å få ho til å ta av seg toppen :svette:
 
kan en 56 warrior ta noen dyr på dm, alene?
 
Hah. Nok en gang forsover jeg meg til Molten Core. Jeg er bare super. Nå skal jeg sove litt mer. Supert. Luci og Magmadar er bare teite likevel ... :(
 
Ja, nightslayer er bare teit azz.


=D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
ok.. dette er sært...

Idag fikk jeg tak i Whirlwind axe... ett ganske så bra våpen for en lvl 37 warrior. Men! her kommer det rare: skaden den gir er på enorme 40 (!), visst den i det hele tatt gir skade, fordi jeg får parry nesten HELE tiden. Og Weapon skillen min med two-handed axe er 140/185. Det er også rart at heroic strike og critical strike fungerer som normalt og gir normal skade. ette har også skjedd på ett annet item som var blått. En eller annen Mace om jeg ikke husker feil.

Er det noen som vet hvorfor? Utrolig plagsomt.