Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Prøvde BG for første gang i dag. Det var helsikes gøy. ^_^ Men jeg må si hordsene jeg spilte mot var temmelig elendige. Jeg hadde null problem i alle en vs en kampene, selv om noen var en level høyere enn meg, og jeg klarte til og med å drepe en level 26 og en level 27 alene i close combat. :confused:

Sikkert noen som har gått fra RP til Pvp server vet du. Alle RPere suger i pvp :)

Yeh.. Mitt andre vellykkede Baron Run, Valor og Bonescraper droppa. <_<
Strat suger på drops (Bwahaha, dobbelt mening? Øøøh.. Trøtt ja..)

Ingen som vet om en sånn der Online Talent Point ting?

Vel, den første grunnen jeg kan tenke meg er at de ikke pvper.

Vurderer å skaffe en.

Kan vel hende, bare ikke sånn som man gjør det på Pvp servere. Men noen er født gode i pvp, andre suger for evig og alltid.
En kamerat av meg på Emerald Dream (pve) Lever for pvp, og gjør ingen ting annet enn det.. Skjønner faen ikke hvorfor hu ikke lagde karakter på pvp server >_<

Men skulle jeg valgt NÅ, hadde jeg valgt pvp server. :p

Godt mulig, det er bare min generelle oppfatning at de fleste som vil komme seg bort fra pvp aspektet av wow (noe jeg mener ER wow) spiller på RP/pve servere.

Og selv om mange klager på ganking, klasser etc. Det er en viss spenning, og det gjør noe med selve spillet, et plutselig avbrek fra den vanlige questingen/grindngen/whatever frodi du blir jumpa av noen kan være gøy.
For noen dager siden var jeg og Hakara i western plaugelands, etterhvert ser vi en lvl 54 warlock, på den tiden var Hakara 52, og jeg 53 (druid og priest), vi bestemmer oss for å følge etter, og når vi kommer til bulwark får han hjelp av en lvl 60 ud mage. Det ble jævlig intenst, og til slutt klarte vi å ta begge to. De resset såklart på nytt, fikk hjelp av andre osv, så vi ble drept, men det var jævlig gøy, og det var et avbrekk fra en ganske så slitsom "lvling"

Jepp, synes det var forferdelig gøy og spille med priesten min på Dragonmaw, skulle ønske vi fortsatte der. Fordi jeg eide envær innen min lvl's rekkevidde så total ^_^

Pvp er gøy :) Har alltid hatt sansen for det på alle mmorpgs jeg har spilt. Ble bare litt værre og dø med visse death penaltys >_<

EDIT: Jeg er trøtt... Her skal det soves..
Runda nettop Frozen Throne foresten =D
Da er hele Warcraft III ferdig... Faen for noen deilige spill. Noen som vet åssen man får tak i fortsettelsen på Bonus-Campeign på Frozen throne?
Der du styrer Rexxar og slikt, har bare Chapter 1, så står det at jeg skal sjekke blizzard om når de to andre kommer.. Har ikke sett noe til nå :(

Ja, death penaltys må være noe av det teiteste jeg har hørt om innenfor mmorpg. Hvordan skal man ellers ha det gøy? =D

Jeg kommer nok til å droppe RP/PVP serveren, hovedgrunnen til at jeg ville dit var for å eie noobs, men fant ut at det kan jeg likegodt gjøre på sylvanas, så om jeg skal ha en alt (enda en) , lager jeg den der.

Gah, hva er det her for noe hor? Jeg kommer meg ikke på MSN eller WoW, Sitter fast på connecting, men jeg kommer meg fint inn på SG og VG =I UPC Sux.

Proper Job! =D

I dag har jeg bestemt meg at jeg faen meg skal grinde som et hælvete og få den dritten av en lvl 57! ^_^

Og når det gjelder alts og slikt. Så synes jeg vi skal fortsette på Dragonmaw :(
Vi har lvl 30 chars jo for faen! >_<

Et smilefjes i slutten av hver eneste setning, gratulerer!

Uansett, wildheart på male nightelf er det barskeste som finnes, gleder meg til å få hele settet :)

Bloodfang på male Night Elf ... pwned. MEN, det er jo år og dag før jeg får det. Spare opp DKP for shoulders og hjelm plx plx. Fashionable.

Uansett, skal nok ha en alt på den nye PvP-serveren. Horde.

ASDRNKLMKLØFDWKDLSAKØDLSAFØKLSFDKLFDSAØKLFDSAKLØ

Helvetes disconnect HELE tiden. Eivind, om du leser dette, si til Armand at jeg prøver å komme meg inn igjen. Helvetes UPC.

Det som er rart er at jeg kommer meg fortsatt på nettsider, men ikke på WoW og msn.

KJDSFLKSAEØSAKSDAKØLADSKØL

Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.07.2005, 04.41
Vel, den første grunnen jeg kan tenke meg er at de ikke pvper.

Vurderer å skaffe en.
243916​
Hvor???

Opprinnelig skrevet av Hakara@21.07.2005, 14.43
PP.COM
Mener jeg posta link her den dagen de ga den ut og skrev "denne må skaffes" ... men neida, ingen husker meg.
243996​
Unnskyld da :( Men takk for linken! Skulle ønske det var litt forskjellig t-skjorter da.. Ikke bare den ene...