Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Du spiller gay. Sort ulv. Burde spilt med Kozelozen. :(

Hvis jeg klarer å lage en alt på en annen server, uten at det går utover utviklingen av hovedkarakteren min, kan jeg sikkert joine dere. :kos:

Opprinnelig skrevet av sortulv+24.07.2005, 04.03-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@24.07.2005, 00.31
Sortulv: Så deg og kompisene dine på nationaltheateret i kveld, etter sin city. =)
Og på veien hjem så hørte jeg vennene dine prate om wow på toget, og lurte på ... hvilken lvl er de? 

Og hvor er din gamle goth frakk ? /peeping tom.
244755​
Vi så Batman Begins. :)

Hehe, vi snakket en del WoW tidligere på dagen, også. Gutten med bukkeskjegget er en lvl. 54 Dwarf Priest, karen med brillene er rundt 55-56 Human Paladin, han andre karen aner jeg ikke hva er, egentlig. Han er hva man kan kalle en Altoholic, og jenta er en lvl. 60 Night Elf Rogue. Vi spiller på Thunderhorn, alle som én. Bortsett fra Altoholicen. Han spiller på Thunderhorn + x-antall andre servere.

244780​
[/b]
Vi så på sin city =)

Moahaha, then me > them..! 60 rogue und 56(snart) priest! und mange andre.

Ja ... Du "slår" Sortulv sine venner i wow. Go you.

Uansett, fikk tak i wildheart boots i dag, er passe fornøyd, er fortsatt 56 men :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort

Hvis dere ser godt etter så er den moben jeg har target på presterte å dette ned fra broa før Drakkisth. ganske morsomt iom. at alle ble forvirra og trodde det var en i gruppa :D

Dinga forresten 59 i ubrs samt jeg fikk meg Beaststalker's Tunic 4/8 nå :ler:

Nå er jeg i lv 22, dette er min fjortende character.. Jeg kommer altid til lv 20-27 så starter jeg en ny fordi jeg blir lei.

Jeg har vert alt mulig nå å jeg har aldrig blitt høyere Lv enn 27, å det har skjedd noen ganger nå. Ellers så har jeg noen lv 20 folk å noen lv ca 15. jeg blir altid så lei når jeg kommer i Lv.20.

MEN denne gangen er jeg fast bestemt på å ikke gi opp (det har jeg sakt til meg selv mange ganger nå).
Uanset, det jeg lurte på var om jeg kunne få tips om hvordan jeg kan levle meg gjennom lv 20 perioden og kommer meg til lv 30.

/thank

Jeh, har samme selv. Har vel rundt 5 lvl 30's, en 60, en 55, og EN DEL 20-25 ish.
Saken er bare at du må tenke ut den du har det mest morro med, og GRINDE GRINDE GRINDE til du blør i øya.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av soppe@24.07.2005, 18.13
Nå er jeg i lv 22, dette er min fjortende character.. Jeg kommer altid til lv 20-27 så starter jeg en ny fordi jeg blir lei.

Jeg har vert alt mulig nå å jeg har aldrig blitt høyere Lv enn 27, å det har skjedd noen ganger nå. Ellers så har jeg noen lv 20 folk å noen lv ca 15. jeg blir altid så lei når jeg kommer i Lv.20.

MEN denne gangen er jeg fast bestemt på å ikke gi opp (det har jeg sakt til meg selv mange ganger nå).
Uanset, det jeg lurte på var om jeg kunne få tips om hvordan jeg kan levle meg gjennom lv 20 perioden og kommer meg til lv 30.

/thank
244889​
Spørs jo litt om du er Horde eller Ally for å si det sånn... Først da kan vi hjelpe degmed forslag :)

Det du gjør , er å sende en relativt liten sum til min konto, så skal jeg få deg gjennom 20->30 sonen . Eller så kan du gjøre som resten av oss. Queste og grinde.

Opprinnelig skrevet av Hakara@24.07.2005, 19.45
Det du gjør , er å sende en relativt liten sum til min konto, så skal jeg få deg gjennom 20->30 sonen . Eller så kan du gjøre som resten av oss. Queste og grinde.
244908​
40-50 sonen da? :p

14 karakterer, 9 klasser. Do the math. Jeg nøyer meg med: Tosk. :)

Fy faen, je savner WoW, sitter i Kypros i 30 graders varme og svetter mens jeg skriverdette, og jeg tenker paa WoW KOBSTANT...

Fy faen, vissste ikke at WoW betydde saa myefor me :/

Ja, dette tatsaturet er elthelvete. :flau:

Og ikke nok med det, je kommer hjem tirsdags norgen og paa onsdag er et en uke til Sverige. hvis jeg er heldig, klarer jeg 32 paa tirsdagen. Uten soevn, men je tror de skal hollde. :s

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@24.07.2005, 22.42
14 karakterer, 9 klasser. Do the math. Jeg nøyer meg med: Tosk. :)
244920​
o k....

Å jeg har faktisk ikke prøvd mage enda engang. Men denne caracteren jeg spiller med nå er min tredje rouge.

Noen ganger tenker jeg: Faen jeg skulle hatt andre professions, så starter jeg en ny, eller at jeg blir lei å starter en ny....

Er litt merklig dette.

sitter her og har ikke noe veldig lyst til å spille, men med en gang jeg begynner å lese i dette emnet kommer den kriblende følelsen i magen som sier at nå er det WoW tid =D

står som nr 55 i kø på Burning Blade