Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg skaffet WoW idag... Og på begynnelsen virket det helt fint... Men senere på kvelden så lagget det veldig mye!!!! Er det vanlig? Plager meg en del...
Når jeg går rundt så blir det nesten som et matrix spill... slow motion :p Og når laggen forsvinner så krasjer spillet, og det kommer en error! 132 eller noe... Skjer dette på dere? Veldig plagsomt... Pleier ofte og bli angrepet av mobs... Og da kan jeg ikke forsvare meg... Når jeg logger på igjenn er jeg alltid død.... :(

Jeg ble med på et DM run, ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg er en veldig hyggelig person av natur. Og hva skjer når jeg loader instancen? Disconnected. 1500 i kø, snakkes om 2 timer, vis jeg er heldig.

Der ble PVE warrior nerfa igjen...all +defence stats, blir redusert med 33%.. hurra for tanking i end-game instancer.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@19.08.2005, 22.40
Der ble PVE warrior nerfa igjen...all +defence stats, blir redusert med 33%.. hurra for tanking i end-game instancer.
253426​
Det der kommer det til å bli skikkelig rama skrik av.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av salamando+19.08.2005, 22.46-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@19.08.2005, 22.40
253426​
Det der kommer det til å bli skikkelig rama skrik av.
253427​
[/b]
Det har allerede blitt ramaskrik :p

Latterlig nerf spør du meg. Defense er mindre bra i PvP og warriors er ikke unike på noen som helst måte, det har derfor ingen effekt på balansen i spillet.

Det påvirker druids også, nå blir det ikke mer boss-soloing på meg =\

Virker som blizzard skal gjøre det mye vanskeligere å ta instancer, så de slipper å lage så veldig mange, hele tida..folk er ferdig med MC for lengst, og det er vel noen som er ferdig med BWL og....?

Har ikke hørt om noen som har tatt Nefarian enda, jeg går utifra at ingen har klart det, enda.

Jeg regner med at det blir samme greia som med Ragnaros. Når Blizzard føler det er foretningsmessig mest lurt å la spillerne overhodet ha en SJANSE til å ta Nefarian, så patcher de ham.

Hehe, men uansett etter første eller andre gangen blir det rutine, jeg kommer ikke inn på wow-europe, noen som har samme problemet?

Jeg spiller fortsatt på Sylvanas med de andre vennene mine, er 44 må vel bli 60

Klarte bare ikke å dy meg.. Hunters weapon!

Idiotisk proc.

Den chance on hit saken.

Tatt meg litt fri fra levling i dag, sett film, handlet, pratet med onkel og tante etc etc , og nå sitter jeg i en helvetes kø, er 1600 og regner med å komme inn i morra.

GG BLIZZ.

Den "jump"-greia. Hver gang "spesial-abilityen" til et våpen går i effekt er en proc.