Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

ALIANZDZE AR EIVL! Horde EVRA!

Virkelig? <_<

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hva babler dere om. Gnomes er da helt herlig å kverke, som når jeg tok Aimed Shot på en gnome warlock med russerhatt som sto og lo ved Crossroads forleden. Total tilfredsstillelse.

Det vil alltid være KOZ å drepe alliance. ^_^

Du skuffer meg DUKE
SHIT! ehhhhhh ... ehhhh .. ehhh... Undead er også jævla kule, kuleste spellcasters og undead har de kuleste mountene. Og jeg elsker å drepe gnomes, vi har shamanen og ikke priest.

/Cheer "Power for the forsaken" :))

Jeg ble så påvirket av de nusselige ørnene fra LOTR, men innrømmer at jeg savner Stormwind og all human-ære-musikken.

Cycerin

FOR THE HORDE!!!!!!1
Jeg mener, Alliance suger. De har ikke noe fett kamprop engang. Gå og vogg.

Altså,det er virkelig tilfredstillende når ting som dette skjer på Haumarush.

Here goes.
Jeg var en tur i Duskwood for og se etter noen alliance og teste min nye 2H lvl 29 blåe øks. Og da tilfeldigvis møtte på en level 19 paladin. (Jeg er da altså level 29)
Som jeg ikke vil drepe,fordi han er liksom så uskyldig. Han fortsetter sitt, og jeg mitt..

Møter han igjen, snakkende med en 23 priest. Fett nok, jeg går bort og hilser. Men jeg som var uforberedt ble angrepet av flere level 20-24 inkludert lvl 19 paladin. Dette var altså et bakholds angrep :(

Men da, skulle jeg ha hevn. Og da banke jeg dem sønder og sammen, en etter en eller.. 2 vs 1 på noen av dem.

DET er tilfredstillende det... Stygge paladins.. Skal liksom være så uskyldige :p

EDIT: Glemte og nevne at denne øksa er sinnsykt lett og få tak i, og drit bra. Mages har ikke en sjans, slår så deilig hardt:p Corpsemaker

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva faen er galt med Blizzard?? www.wow-europe.com må være den trigeste dritt siden i hele jævla universet... Skal fornye spilletiden med et gamecard men det tar jo faen meg evightere. Jeg vil spille nå for faen. Satan's horekuk i ræva, som om jeg har noe annet å gjøre helvetes heroin-drit:/

Sånne som deg er provoserende.

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@30.08.2005, 16.40
Sånne som deg er provoserende.
256625​
Hoho, joda... Men hva er galt? Hver gang jeg virkelig trenger å bruke sida er det ett eller annet problem. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å skulle betale for å spille... Jeg veit jo jævlig godt at de vil ha pengene mine...

På grunn av enorm pågang, konstant pågang, fra den enorme fanbasen til spillet er nedetid bare å vente. I steden for at man gjør det idiotiske, og venter til 30 minutter før spilletiden din går ut med å fornye, kan du starte noen dager før. Om det er nede da, prøv senere: "Problemet" løst. Det er bare dumt å gå til angrep på Blizzard på den måten. "Bite the hand that feeds"?

Grønn Zebra

Betaler vanligvis med kort, men av en eller annen grunn hadde jeg ikke penger på kortet så jeg ble nødt til å kjøpe et gamecard med kontanter isteden... Får vel kjøpe mattebok når jeg får lønn >_<

Blizzard vet svært godt at det er stor pågang så hvorfor klarer de ikke å gjøre noe med det. Alle som spiller mye WoW vet hvor jævlig de ekstra timene du vil spille men ikke kan er jævlige.

WoW=Dop

Cycerin

Hadde det ikke vært for PVP og battlegrounds hadde WoW vært som en ekstra dagjobb. =(

Håper jeg blir sergeant i morgen.
Og horden fikk idag kræsjet alliansens forsøk på å drepe Azuregos, muhahaha.

Cycerin

Forresten, hvis det er noen på Maelstrom som har en unnseelig "grønn" enhåndet øks, kan de sende den til Cycerin? :svette:

VIKTIG MELDING - SHAMANS ER OVERHODET IKKE IMBA

Etter å ha tapt 500 dueller mot shamans over tid så har jeg endelig lært meg å slå dem, rett og slett. Jeg kan si at jeg er JÆVLA imponert over hvor sykt mange forskjellige taktikker shamans har - det er jo nesten scary. Klarer heldigvis å lese de fleste samt jeg har prøvd så mye anderledes shit mot dem også. Som lvl 53 har jeg vaska gulvet med shamans opp til lvl 57. Det beste var da den samme lvl 57 shamanen eide noen lvl 60 mage og dem ropte imba, så kom jeg og slo han 5 av 9 ganger. Så videre, nye shamans. Tapte mot en shaman lvl 48 før jeg knuste han sønder og sammen igjen. Så ble jeg jævla populær og duellet mot kanskje 7-8 forskjellige shamans og slo dem alle sammen. Alt fra lvl 48 - 57. Edit: Jeg har nå duellet noen shamans som har den forpulte polly/slow trinketen, ble litt verre men gikk fortsatt an.

Jeg vurderte å mekke shaman når magen min blir lvl 60, velger heller en priest eller en lock.

:confused: :blunk: