Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kozeloz: Hvor fant du alle de greiene om rogues. Hakara har en av dem i siggen sin. Kan du poste den en gang til? Tror det var deg. :S


JEG MÅ HAAAA!
 
"Leach leach Leach!"
 

Andre gang i mitt liv at jeg har skrevet /gquit...
Ok, egentlig er ikke det bildet så nøye, men jeg følte det var litt dramatisk :p
Leavet den, fordi vi har byttet guildnavn, til omtrent det verste som er mulig å kalle seg. Jeg tør nesten ikke si det i offentlighet engang (spør Kozeloz om dere vil vite hva den heter, jeg går tilbake til å være IFs offisielle klovner, med gul bamsetabard og alt :( )
 
Du leavet den, altså?
 
Er dere klare? =D


Vår kjære Akuma er nå medlem av GIEF EPIX. Jupp. Caps lock'd. Skal se om vi ikke skal få haxa en screenie av tidenes styggeste Guild Tabard også.
Altså, NL synes de hadde teit navn, og skifta navn til GIEF EPIX.
 
Så han ble medlem av gief epix fordi norwegian legion hadde et tett navn?

mulig jg r domm nå azz
 
Er det ikke en helvete til lag på Burning Blade nå? Ser latency meteret ditt er rødt. Derfor gidder ikke jeg å spiller det.

Var oppe i 15k exp per time med Magen min på Haumarush, som level 15. =D
 
vi måtte vente ut laggene i går, da vi skulle ta lucifron
Alt ble balle pga den jævla laggen.
Wipa først, hadde han nesten..
Så wipa vi igjen, hadde han ned til 26%
Så måtte vi drepe bikjene igjen, og da vi skulle prøve den tredje gangen, begynte det å lagge så brutalt at healing gikk til helvete.
Den fjerde gangen, begynte det å lagge igjen, og det endte opp med at en rogue brått var inne hos de impene, og en eller annen tønt heala han..
Femte gangen, var det ikke lagg, og vi eide han.


Og vi måtte vente ut alle disse laggene..faens kjedelig. Begynte å invitere rundt 15:00 tida, og var ferdig med lucifron @ 20:00

/bah
 
Molten Core på Burning Blade er iallfall spillbart. De siste gangene har det vært et par ganger vi måtte vente på at skikkelig ekle laggspikes skulle gå over, men det går greit. Eneste på Søndag når vi tok Majordomo ble det fucka når MT-en Disconnecta, og alt lagga faen. Så venta vi litt så gikk det greit. Blir litt frustrert over at Blizzard ikke har fiksa det ennå. :(
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@06.09.2005, 00.29
Så han ble medlem av gief epix fordi norwegian legion hadde et tett navn?

mulig jg r domm nå azz
258619​
Hele guilden skiftet navn, dvs at alle leavet og opprettet en ny, med det ufattelig fine navnet Gief Epix.

Vi klarte forresten å ta Ragnaros i går uten store problemer, så MC på Burning Blade er nokså lagfritt. Det er omtrent det eneste stedet også da...
 
Patch1.8 rumors

Aner ikke om noen har linket til den før.

Men jeg liker endringene. Mage får sine buggs fiksa, i 1.9 så tror jeg mage får noen store endringer i og at blå posterne spør om forslag om hva som kan gjøres bedre, hva mangels med mage.

Men det beste av alt : totems er ikke lengre immune mot AOE. :))
 
Warrior blir litt bedre..

Redigert: hahahahaha Hearthstones can no longer be used while invulnerable. :DD:D::D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D::DD::p