Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Droppa 3/4 ganger for oss, fikk den for minimum dkp jeg. Jævlig digg med 4400 hp som rogue.

Tanke trinket fra Onyxia og Neckpiece fra Hakkar.

No?

Edit: Gehennas droppa boots i got 8/8 Giantstalker rocker. Hadde en 2145 Multi shot i går. =D

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Shanker er kanskje den verste møkka noensinne.
[/b]
Ikke når man er level 59 uten AV rep!

Finnes ikke så mye bedre mainhand daggers en denne utenom epic! (Hvis dem ikke har adda noen nye da!)
[/b][/quote]

... Og derfor respeccer man ikke fra combat før man har en.
[/b][/quote]

Barman shanker eier de fleste blå sverd...
De fleste rogues brukte sverd, så kom en rogue med barman og toppa DPS lista på Ragnaros, etter dette byttet de fleste roguene over til barman shanker, resultatet ble det første EU server kill... Fin historie ^_^

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]

Finnes ikke så mye bedre mainhand daggers en denne utenom epic! (Hvis dem ikke har adda noen nye da!)
[/b][/quote]

[/b][/quote]

De fleste rogues brukte sverd, så kom en rogue med barman og toppa DPS lista på Ragnaros, etter dette byttet de fleste roguene over til barman shanker, resultatet ble det første EU server kill... Fin historie ^_^
[/b][/quote]

Godt mulig. Her har du også en fin historie:

Patch 1.7

Rogue:
Sinister strike, backstab, garrot and ambush will from now on use normalized attack power.

Også har vi også det fine at med alle angrep utenom autoswing, med daggers, ble speeded normalistert til 1.70.
Med talents får du maks 1300 ambush med barman om du er heldig.
Dal rends > shanker

Hell, til og med skullforge reaver > shanker.

Hakara, Zico er vel ikke like stødig i PvE nei. 15 stacked Golemag debuffs, også trekkern ikke unna? Også har han preperation build i mc.

Vetke, bryr meg lite om rogue diskusjonen deres.

BTW: Rerolla horde på haomarush, men så får jeg med meg at mange drar fra serveren, og at den egentlige er ganske screwed. Hvordan syns dere som spiller der den er?

Seadog: Spiller du fortsatt aktivt der?

Tja.. Har ikke spilt så veldig på 3 uker sirka.. Så jeg vet ikke :p
Kommer ikke til å fornye kontoen før jeg føler for og spille ordentlig igjen :|

Haoumarush suger like mye som sylvanas. Gief nye servere igjen :(

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]

[/b][/quote]

[/b][/quote]

[/b][/quote]

Patch 1.7

Rogue:
Sinister strike, backstab, garrot and ambush will from now on use normalized attack power.

Også har vi også det fine at med alle angrep utenom autoswing, med daggers, ble speeded normalistert til 1.70.
Dal rends > shanker

Hakara, Zico er vel ikke like stødig i PvE nei. 15 stacked Golemag debuffs, også trekkern ikke unna? Også har han preperation build i mc.
[/b][/quote]

Beklager for pyramide, men til Eivind: Kammeraten mon kommer godt over 1300 med ambush, han bruker Barman...

Og til poenget med posten; Skal jeg ha

Som gir meg mye deilig på Sub, men ofrer noe Combat, eller skal jeg gå Denne, som er mer eller mindre standar? noen synspunkter/tips?

Nei, man kommer ikke godt over 1300 med shanker. Kanskje på bosser/cloth mobs. Men jeg har critted 18000 med pyroblast, så det er ikke reelt.

Man kan gjerne skryte av en 1500 ambush med shanker på f. eks en mage uten ice armor, eller på en warlock uten demon armor. Men etter min mening er de så sjeldne at det ikke er no vits i å telle med dem. Blir som han warrioren som fikk 19000 execute på en kanin.

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]

[/b][/quote]

[/b][/quote]

[/b][/quote]

Patch 1.7

Rogue:

Dal rends > shanker

[/b][/quote]

Ok, viste ikke om dette...

(Hvis dem ikke har adda noen nye da!)[/b]
Skulle vel vært "Hvis ikke noe nytt har blitt lagt til da.. ;) ".

Ro litt ned på pyramideleken gutter. Går fint ann å stryke vekk ting fra gamle quotes som ikke lenger er relevante.

eivind vurder chromaggus a.

Jeg spiller 60 warrior her, guildet vårt er på hakkar og garr atm.
Både azuregos og kazzak er nede :)

veldig fin server, bare ett guild som gjør MC og outdoor bosses ,og det er oss.. alliance ftw

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Eller lag horde sammen med meg på magtheridon.

Hakara - Lvl 6 orc shaman!
[/b]
Hadde gjort det hvis ikke det var onsdag i dag... Skal ikke maintenance vare bare 3-4 timer egentlig? Det foregår jo utover hele natta.