Går utifra det er ISDN linje du mente. Tror det kommer til å gå veldig bra. Jeg spilte med en type i EverQuest2 som satt på ISDN linje og dt gikk veldig bra det. Han brukte noe lenger tid å gå fra di forskjellige sonene men ellers var gameplayet veldig bra.
Opprinnelig skrevet av Norskingen@16.12.2004, 11.29 Hva er den presise datoen for når WoW kommer ut?? noen som vet? eller hvis jeg kan laste ned betaen?
Ingen vet sikkert release-datoen. To datoer jeg har hørt om er 21. Januar, som jeg selv har hørt et par si, mens andre steder sier midten av Februar, men som sagt er det ikke kommet noe fra Blizzard, så alt blir tipping.
Det finnes faktisk flere variasjoner av betaling. Det finnes tre:
Betale for hver måned. Pris pr måned ca 100 kr
Betale for tre måneder. Pris pr måned mindre enn 100
Betale for 6 måneder. Pris pr måned enda mindre enn 100
Beklager at jeg ikke husker riktig betaling men jeg kan finne mer og se her for oppdateringer om du lurer på mer!
Opprinnelig skrevet av Black_Ni@16.12.2004, 22.56 Det finnes faktisk flere variasjoner av betaling. Det finnes tre:
Betale for hver måned. Pris pr måned ca 100 kr
Betale for tre måneder. Pris pr måned mindre enn 100
Betale for 6 måneder. Pris pr måned enda mindre enn 100
Beklager at jeg ikke husker riktig betaling men jeg kan finne mer og se her for oppdateringer om du lurer på mer!
hvis du betaler for hver måned så må du betale 120kr eller noe pr. måned
hvis du betaler for 3 måneder så må du betale litt rundt 100kr pr. måned
hvis du betaler for 6 måneder så må du betale rundt 80kr pr. måned.
After the initial free one-month subscription ends, players will be able to chose between three kinds of subscriptions:
A monthly subscription for 12.99€ per month, or £8.99 in the UK
A quarterly subscription covering three months of play for 11.99€, or £8.39 in the UK.
A six month subscription that will cost 10.99€ per month, or £7.69 in the UK.
Spillet er en fortsettelse av W3FT ja! Det har de sagt selv. Og for de som vil vite mer om historien bak spilla er denne linken bra Historien bak Warcraft
Full client download required for new patch
Ryann, 17/12/2004
The new patch will be pushed live tomorrow morning on the Beta and PVP servers, which will be down for maintenance from 05:00 to 09:00 am, Paris time. In the meantime, you may now begin to download the new full client installer in advance. You will need this installer to continue playing on the European Closed Beta Test after the patch has gone live, no matter what language version you intend to play.
To start downloading, just log on to the European World of Warcraft website for the language you want to play (you can select the flag at the top right of this page), and click either on “Download WoW”, “WoW herunterladen” or “Télécharger WoW”.
Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.
Er ikke dette litt synd for dere som har lastet ned, og installert wow?
Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.
Betyr dette at vi som allerede har WOW instalert ikke behøver å laste det ned på nytt? At vi bare skal patche?
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@17.12.2004, 11.30 Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.
Betyr dette at vi som allerede har WOW instalert ikke behøver å laste det ned på nytt? At vi bare skal patche?
A very important piece of information from the Localization FAQ, also affecting those who wish to continue playing with an English language version:
"With the upcoming patch everybody will be required to download a new client no matter which language version they choose. This is needed to make sure that everybody will use the same installation and patching software moving forward."
Så vi MÅ laste ned på nytt...hehe. Jaja...finner faktisk ikke hvor jeg skal laste ned fra jeg...hmm
Må vi logge in på siden for å kunne laste ned den nye versjonen eller? Jeg finner den ingen plass ivertfall.