Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

dette ble ikke slik jeg hadde tenkt meg nej.. så for meg at jeg bare trengte å lage account så game, men neida! her må vi lage account så laste ned spillet, så game.
tok meg 10timer å laste ned open beta, så tok deg meg rundt 2-3 dager å laste ned closed beta... regner med at jeg kan spille WOW 1-3 dager etter jeg har laget account. da har sikkert folk fått lvl 20+ (uten om closed beta fuckersene) og da vil jeg få problemer med å finne venner pga de er sikkert highbie når jeg starter!
argh

Omg! Kan vi begyne og spille nå?!?!?!?
Åssen blir jeg medlem på WoW-europe???
Faen er oss faren min fram til 3 juledag. Men skal på skolen til mandag og Tirstag kan skulke på mandag. Jeg skjønner ikke en dritt er borte fra forumet litt så plutselig sprenger det!

Opprinnelig skrevet av delta zai@17.12.2004, 23.56
Omg! Kan vi begyne og spille nå?!?!?!?
Åssen blir jeg medlem på WoW-europe???
Faen er oss faren min fram til 3 juledag. Men skal på skolen til mandag og Tirstag kan skulke på mandag. Jeg skjønner ikke en dritt er borte fra forumet litt så plutselig sprenger det!
150420​
Slapp av du kan ikke spille det enda med mindre du har en closed beta account.

jeg lastet ned Anarchy online i går.. så jeg koser meg med det i mens!
men seff ble litt skuffet da jeg fant ut at pre-orderen ikke var noe spill, men bare key og soundtrack :p

Opprinnelig skrevet av Black_Ni@18.12.2004, 21.55
Later ned Anarchy jeg og. Da har jeg noe å finne på!
150733​
Og evnt last ned Dark Age Of Camelot fra Fileplanet. En slik 14 dagers free trail sak. Men hvorfor gjøre det når du kan spille på private servere så lenge du vil? Google er din venn :)

Vi må jo ha noe å slå ihjel tiden med fram til WOW...

Dark age of Camelot: = KJEDELIG
Hvis du har prøvd wow så ikke prøv dette, det er bare en skuffelse, jeg ville satset på kanskje guild wars, Det er ganske kult. Tror det var en slags beta som pågår nå ;)
Anyway, tenker litt på AO jeg også men vet ikke hvordan det er :p :tommelned:

Opprinnelig skrevet av Kork@19.12.2004, 01.33
Dark age of Camelot: = KJEDELIG
Hvis du har prøvd wow så ikke prøv dette, det er bare en skuffelse, jeg ville satset på kanskje guild wars, Det er ganske kult. Tror det var en slags beta som pågår nå ;)
Anyway, tenker litt på AO jeg også men vet ikke hvordan det er :p :tommelned:
150785​
Det kan selvf ikke sammenlignes mes WOW eller noen andre nye MMORPG spill for den saks skyld. Men det kan være "ok" om du vil slå ihjel litt tid frem til WOW FB eller retail kommer da..

Opprinnelig skrevet av delta zai@19.12.2004, 02.47
Så det er ingen som har laste ned WoW fra wow-europe nå? :blunk:
150823​
Ikke jeg ivertfall...må ha en Closed Beta acount for å kunne gjøre det tror jeg. Når vi kan registrere Final Beta saken våres så kan vi laste ned den nye versjonen av WOW.

Hater å vente...begynner å bli biiiiiiite litt mere gal en vanlig...noe som IKKE er bra! :blunk:

Jeg er gal jeg, men dette er ikke sunt!
Og bestevennen min som skal ha retail(kom ikke inpå final beta, viss sympatie)
holder på og gå over til Daoc that whore!

Jepp... Jeg har lastet det ned ,faktisk største nedlastinga jeg noen gang har gjort. Hehe ,men det var kjedelig at jeg måtte sitte hele lørdagen uten wow.

LOL, Lasta du ikke ned fra ftp'en til guilden?.... :tommelopp:
hehihio, :ler:

:rulleøyne: Ahhh 12kbs torrent :Loveit: :ehm...:

Opprinnelig skrevet av Vipex@19.12.2004, 11.09
Jepp... Jeg har lastet det ned ,faktisk største nedlastinga jeg noen gang har gjort. Hehe ,men det var kjedelig at jeg måtte sitte hele lørdagen uten wow.
151114​
Hvor laster du det ned fra, er du med i closed beta?