Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg foreslår at dere ikke regner med at det kommer i jule ferien.
blizzard sier slutten av december/januar som antagelig betyr siste uken før retailen kommer.
Tenk og være så jævlig mot fansen.
Jeg vet at de ikke jobber så hardt de kan kan vi se men et øyeblikk på siden.

Ps.bytter en everquest 2 buddy key mot en CB key, vet ingen er intressert men det er lov og prøve seg.

Nei, de jobber ikke så hardt de kan, fordi blizzard er verdens jævligeste selskap. De venter med å jobbe, slik at de kan gi ut et møkkaprodukt, som er dårlig og uferdig. Som vanlig.

homoer.

Kozeloz jeg vet ikke om du er en av de som venter ræv-håra dine av for WoW.
Og jeg prisetter at det er andre en meg som er sure her.
Men blizzard er ikke verdens jævligste selskap, og de gir ikke ut møkkaprodukter.
Men de er Amerikanske veldig, veldig Amerikanske.

patient my friend, patient!

Opprinnelig skrevet av delta zai@20.12.2004, 07.43
Kozeloz jeg vet ikke om du er en av de som venter ræv-håra dine av for WoW.
Og jeg prisetter at det er andre en meg som er sure her.
Men blizzard er ikke verdens jævligste selskap, og de gir ikke ut møkkaprodukter.
Men de er Amerikanske veldig, veldig Amerikanske.
151549​

Jesus kristus, nå må du vel skjønne enkle språklige virkemidler,mann! Og slutt med sutringen.

Opprinnelig skrevet av bantex@20.12.2004, 08.01
patient my friend, patient!
151560​
jeg tror du mener patience, ikke patient.
Du sa nettop "Pasient min venn, pasient!" Men i noen samenhenger så er patient rett, som i "to be patient"

Jeg bare sier det :svette:

Opprinnelig skrevet av Black_Ni+21.12.2004, 04.58-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@20.12.2004, 13.29
Who's your dady? All hail _LarZen_

Husk å velg EN Torrent. Mener at det er den vi trenger.
151792​
Er det noe vits i å laste ned den installereren? De filmene er vel de samme som du finner på hjemmesida er de ikke?
152078​
[/b]
Er den nye versjonen av spillet vi som skal spille Final Beta som ligger der også.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+21.12.2004, 06.04-->
Opprinnelig skrevet av Black_Ni@21.12.2004, 04.58
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@20.12.2004, 13.29

151792​

Er det noe vits i å laste ned den installereren? De filmene er vel de samme som du finner på hjemmesida er de ikke?
152078​
Er den nye versjonen av spillet vi som skal spille Final Beta som ligger der også.
152126​
[/b]
Jeg får bare error på den. noen som vet hvorfor?

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+21.12.2004, 06.04-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@20.12.2004, 13.29

151792​

152078​
152126​
[/b]
Du er helt 100 % sikker? Fir jeg gidder ikke å laste ned en fil som tar noen dager uten at det har noen betydning igjen!

Opprinnelig skrevet av Black_Ni+21.12.2004, 06.22-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@21.12.2004, 06.04
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@20.12.2004, 13.29

151792​

152078​

152126​
Du er helt 100 % sikker? Fir jeg gidder ikke å laste ned en fil som tar noen dager uten at det har noen betydning igjen!
152141​
[/b]
Etter hva jeg har forstått så er det den som er den nyeste ja. Og vi MÅ ha den nyeste for å spille FB. Flere dager å laste ned? Brukte 4 timer jeg :p

den på "EN torrents", ikke den på "EU torrents" ikke sant?
den på "EU torrents" er jo den samme det ble lagt ut en link til tidligere.
håper det er den som brukes til FB da :ehm...:

Opprinnelig skrevet av Con Dar@21.12.2004, 12.08
den på "EN torrents", ikke den på "EU torrents" ikke sant?
den på "EU torrents" er jo den samme det ble lagt ut en link til tidligere.
håper det er den som brukes til FB da  :ehm...:
152310​
Det er den under EN torrents ja.

Jeg driver å leser ganske ofte på forumet til WOW og blir egentlig bare mere å mere forbanna for vær gang jeg leser der. Di som skriver der må jo enten være 10 år eller totalt skutt i hodet.

Dem klager jo på alt mulig rart. Det er en komando som gjør at du kan spytte på den som du har drept. Og det er det nå da folk som tar seg nær av og ikke liker.

Hva i huleste feiler det disse folka? Det er et spill ikke real life...forbanna tullinger.
Jeg vet det ivertfall at i guilden som jeg skal lage så skal det være voksne folk eller iverfall folk med iq over 80 som skal få lov å være med. Jeg har en iq på 99 så jeg er innafor... :svette:

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@21.12.2004, 14.41
Det er en komando som gjør at du kan spytte på den som du har drept.
He he... Spytte faktisk... Det MÅ jeg teste.....
Uansett, folk som bare klager må man bare regne med i beta tester... Folk skal jo ha gull og grønne skoger og henger seg opp i de minste detaljene.... Dessuten kommer flesteparten av disse ikke til å spille når retail versjonen kommer, og de som allerede betaler(US serverene) kommer til å gå lei....

Foresten, har du bestemt deg noe mer ang guilden (horde/alliance, navn osv)?

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander+21.12.2004, 20.45-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@21.12.2004, 14.41
Det er en komando som gjør at du kan spytte på den som du har drept.
He he... Spytte faktisk... Det MÅ jeg teste.....
Uansett, folk som bare klager må man bare regne med i beta tester... Folk skal jo ha gull og grønne skoger og henger seg opp i de minste detaljene.... Dessuten kommer flesteparten av disse ikke til å spille når retail versjonen kommer, og de som allerede betaler(US serverene) kommer til å gå lei....

Foresten, har du bestemt deg noe mer ang guilden (horde/alliance, navn osv)?
152375​
[/b]
Sant så sant. Har ikke bestemt noe enda nei. Skal teste litt i Final Beta hva jeg skal være i Retail versjonen. Men jeg har fått med meg ivertfall 2 stk som garantert skal være med i guilden jeg skal lage. Da mangler jeg 6stk før jeg får lov å lage den.

Vi har ikke kommet på noe navn enda...