Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Final Beta Update
Thundgot, 08/01/2005
Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.

Kan ikke være lenge igjen. Hvem tipper de åpner tidlig i morgen? kokt egg og WOW FOR HÆLVETE. ok.. jeg blir litt gira her nå.... men jeg håper så inderlig! ville blitt den beste søndagen ever.

dl'en min er sikkert ikke ferdig til i morgen :(
44%, 16 kb/s
bra at blizzard endelig har våkna :p

Opprinnelig skrevet av Con Dar@08.01.2005, 22.40
dl'en min er sikkert ikke ferdig til i morgen :(
44%, 16 kb/s
bra at blizzard endelig har våkna :p
160532​
Hvor rask er linja di? sitter du bak router? har du prøvd å bruke azureus for eksempel? hvis du har rundt 1mbit og ingen porter å slite med, skal jeg love deg du har den i morgen. Nei nei, før i morgen. du vil ha den sikkert innen 5-6 timer.

EDIT: err... 5-6 timer er i morgen.

Det lønner seg sterkt for dere som sliter med blizzard downloader, å gjøre som bantex gjør. bruk en valgfri client!

712kb opp, 128kb ned
sitter bak en router, men jeg har åpna portene som blizzard downloader bruker.
nei, har ikke prøvd azureus. prøver det nå

edit: fant nettop ut at den klienten jeg lasta ned for en stund siden også var 1.1.2 :doh: :doh:
da er det ikke noe problem :)

jeg brukte faktisk litt over 10timer på å laste ned open beta installer med blizzdownloader... og denne gangen startet jeg å laste ned med samme downloader... men fikk liksom på det høyeste 10kb/s. da var det en dude på wow.no @ qnet som ga meg en link til torrentfilene som jeg kunne laste ned ;) takker og bukker til han

proof for å laste ned på 10timer :p

Endre

Ødela forumet
Bæ, kutt ut «X% av spillet. Wæh, jeg får så dårlig fart! Se på meeeeeeeeeg! Meg! Meg! Megmegmegmegmeg! JEG KOMMER ALDRI TIL Å FÅ SPILT FB!», dere spammer emnet. :grine:

OMG! OMG! ... Jeg brukte sikkert 20 timer på å laste den ned, but so what? Jeg kan jo faen ikke registrere meg enda uansett.

Nå har jeg lyst til å spille ...

Opprinnelig skrevet av Shigsy@09.01.2005, 00.10
Kan noen gi en link til en torrent-fil? Blizzard downloader laster tregt og spiser opp linja mi.  :mad:
160582​
gå til side 20. se etter en av larZen sine posts. han linker til en side der.

EDIT: WHO'S YOUR DADDY? ALL HAIL LARZEN!!!! http://wowtorrents.de.vu/

hadde det ikke vært for han, hadde mange sliti!

Wheey, tusen takk, men det går jo ikke an å laste ned den nyeste clienten der (1.1.2). Eller har det kanskje ikke noe å så?

Redigert: Whoops, ser nå at de har lagt ut patcher som kan fornye clienten. Og 1.1.2, som jeg laster, er visst heller ikke den nyeste, ser det ut til. Det er en patch der som gjør 1.1.2 til 1.2.1. Jeje, jeg bare fortsetter å laste med Blizzard downloader, ettersom jeg er på 31% nå, og jeg må jo begynne å laste på nytt hvis jeg skal laste 1.0.1 fra den sida. Beklager bryet, Ravi. :)

Opprinnelig skrevet av Shigsy@09.01.2005, 00.22
Wheey, tusen takk, men det går jo ikke an å laste ned den nyeste clienten der (1.1.2). Eller har det kanskje ikke noe å så?

Redigert: Whoops, ser nå at de har lagt ut patcher som kan fornye clienten. Og 1.1.2, som jeg laster, er visst heller ikke den nyeste, ser det ut til. Det er en patch der som gjør 1.1.2 til 1.2.1. Jeje, jeg bare fortsetter å laste med Blizzard downloader, ettersom jeg er på 31% nå, og jeg må jo begynne å laste på nytt hvis jeg skal laste 1.0.1 fra den sida. Beklager bryet, Ravi. :)
160589​
np dude. Jeg elsker å hjelpe folk med BT probs. men patcher kan du laste ned når du får ned installen. eller du kan laste ned patchen med det samme. for den ligger også på den siden ser du ;)

På Blizzard Downloaderen....Gjør Det Noe Om Jeg Har Startet Å DownLoade, Så Tatt Cancel Så Gått Inn På Den Igjen....Siden Når Jeg Går Inn På Den Igjen Så Startet Den Der Jeg Var Sist Jeg Tok Cancel....Siden Det Er Litt Kjipt Om Jeg Får Vite Når Den Er Ferdig DownLoaded At Noe Er Feil.....

Sancti

Terrorkatt
Nei, det går fint. Du trenger forresten bare bruke stor forbokstav når du begynner setningen, ikke i alle ordene... så lærte du kanskje noe nytt i dag også. :trollmann:

For guds skyld, ikke skriv sånn som det der.

Det gjør ikke noe om du tar cancel nei.. eneste bakdelen er at du mister de connections du har fått, og det kan gå treigere igjen. Bittorrent går vanligvis raskere jo lenger du er koblet til.