Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

evil! pure evil!
blizzard folka sitter sikkert og ler av alle klagene de får fra frustrerte beta-testere om at signup sida ikke virker enda!

jaja, vi klarer vel å vente....

SUG MEG PÅ TISSEN!! dette er virkelig tortur. det blir lite søvn om eg klara å laga account i natt! jeg må spille! fy faen.. lenge siden jeg har vært så gira!

The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins. More details regarding the second phase will be given shortly on www.wow-europe.com.

JA!!! nå har jeg laget account!! ;)

Lasta ned 67 % ... :(

jeg gikk inn på linken for å lage acount, så fikk jeg denne meldingen: You are not authorized to view this page :(

:(

/me er trist

bah nå funker ikke siden lenger.. var ikke inne istad bare trodde det når logoen komm fremm >.<

EDIT: HAR KONTO!!

Sancti

Terrorkatt
Det er bare å oppdatere siden hele tiden, så virker det til slutt. Fikk registrert nå.