Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

C

Chaz

Gjest
Nå var serverene oppe, ja. Jeg er på serveren Beta Server under English. Ikke serverene som det står EN foran. Kaller meg Draft og er level 12 Paladin.

har mekket account. spillet er snart ferdig patchet. spillet er snart klart for å spilles. mmmm jeg har en svært god følelse inni meg... nesten.. ORGASMISK! hmm... deilig!

Opprinnelig skrevet av karamba@09.01.2005, 02.41
Faen create account knappen kom ikke opp.
160679​
samme problemet, to ganger på rad >.<

edit: nå funka det, og spillet er ferdig lasta ned og patcha :)

har du beta key da?

leste litt i blizzards Glossary:

Newb - Short for Newbie. See above.
N00b - An incredibly uncool way to say newb. Don't use it.

:ler:

Tja, har lagd karakter. Er på EN Beta Server 7.
Nickname: Darko
Rase: Elvish Night - Warrior

Har knapt møtt Chaz, chatta litt og drept et par små vesener. Skal heller legge meg nå snart, og spille videre når jeg våkner og er mer opplagt. Men dette virker meget lovende. Skarpe og fine farger i omgivelsene ... En god forandring i forhold til FFXI.

Har spilt så vidt det er nå.. kan ikke si at jeg har noe særlig lyst til å spille når det er beta, og karakterene vil bli slettet. Skjønner ikke hvordan folk har orket å spille opp til lvl 60 i beta.. men jeg har vel bare ikke det som trengs for å være en beta tester.

Var mest spent på hvordan pc oppgraderingen jeg gjorde for en liten stund siden ville bli, og det ser bra ut. Er også fornøyd med serverene.. mye bedre ping enn jeg ventet. Virker som de vet hva de driver med allikevel. Tror det var bra at det ble så jeg ventet på EU utgivelsen.

Får bare håpe retail kommer snart nå, for jeg gidder ikke kaste bort tiden min på karakterer som vil bli slettet.