Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Yay! /cheer for det spille folk!

Her får dere se min awesomeness! :kul:
Lvler snart, og jeg må få tak i Big Voodoo Mask, iiiik..

(^-,^)
 
Hørtes ganske moro ut, men jeg gidder ikke starte enda en char nå. Blir nok på BB.
Og takk gud for det! Jeg fatter ikke åssen dere klarer/orker å starte på nytt. Jeg har faen meg ikke tålmodighet for sånt. Kanskje fordi jeg aldri har settet meg inn i sånne type spill før nå. Men Koz .. hva med å starte vår egen guild i BB a?

Jeg innrømmer at det hadde fristet å starte på nytt .. men dette er ikke det rette tidspunktet på .. og det blir nok en stud til jeg gjør det. : D
Edit : Etter å ha lest igjen så innrømmer jeg at dette her frister. Men begynner å komme langt med magen samt jeg har møtt noen jævla kule fyrer på BB. Lurer på om BB blir tømt når Blizzard åpner for å skifte.
 
Duke.

Det er altid sånn med den første charen. Jeg brukte 8/9 dager (med vinterferie) til å blir lvl 25 med huntern min. Men når du begynner på char nr. 2, går det dobbelt så fort, dessuten så er det koz å ha en char på siden også :)

(Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som gidder å lvle to chars av samme class, DET må være kjedelig)
 
Jeg stemmer for at det ikke er eksklusivt for SG, men at man går god for dem man vil ha med ... gode spillekamerater osv.
 
Joa, funker det og :)
 
Problemet blir bare at dere (jeg stoler bare på meg selv) inviterer masse teitinger. :(
 
Vi kan jo heller prøve å begrense antall folk utenifra, og heller prøve å bli kjent med de. Jeg orker ihvertfall ikke å ha en guild som den jeg har på sunstrider, der det er 10 stykker jeg kjenner/liker, mens 40 resten er en gjeng med tullinger.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.04.2005, 17.07
Duke.

Det er altid sånn med den første charen. Jeg brukte 8/9 dager (med vinterferie) til å blir lvl 25 med huntern min. Men når du begynner på char nr. 2, går det dobbelt så fort, dessuten så er det koz å ha en char på siden også :)

(Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som gidder å lvle to chars av samme class, DET må være kjedelig)
205877​
Det som er greia vettu, er at pga talents så gir det meg muligheten til å spille druid på en hel annen måte.. I <3 druid..
Har også for det meste prøvd de andre class'ene og ingen fenger så godt for meg som druid..

Blir jeg druid her, blir jeg nok resto druid :)
 
Talents kan du jo fikse og trikse med underveis! du levler en Restoration druid opp til lvl 60, så vips så har du en Feral Druid også på lvl 60! :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Bare jeg som har planer om å bli Hunter?? Skjønner ikk hvorfor noen gidder å velge andre raser enn Ne... Det er den eneste rasen som kan ta salto :p Det holder nesten for meg, I tilegg har de jo Shadowmelm, mmmmmmhh!!!