Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Yup, det skjer bare ikke. Jeg trykker copy -> velger nytt navn -> loader absolutt ingenting.

En gang fikk jeg opp en peon loading screen...men så crasha den også.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg tror faktisk Blizzard blir like overrasket hver gang de finner ut at nettet har sine begrensninger....Hva med å oppgradere servertilbudet sitt? Hva med å skifte server for siden slik at ikke alt kræsjer hver eneste gang de kommer en aldri så liten patch eller nyhet?

Vel, kanskje det har noe å si at dere imbisiler ikke benyttet sjansen og lagde med engang =D

Jeg har en 60 druid nå, testa bg bittelitt, men så var det servershutdown. Eide en mage, warrior, rogue og pala i duel =D

Yay, her er jeg i ashenvale, så er det 2 lvl 60 gnome mages som corpse camper meg.

Ene står på graveyard, andre på liket mitt

Jeg vet at begge er 60 fordi de gikk av sine epic mounts for å drepe meg første gangen. :trollmann:

Dette er da på min lvl 29 mage.

Ja, det er ikke no vits i å stresse. Man kan foressten kunn ha 2 karakterer om gangen, og de må være samme faction. Jeg har fått intrykk av at man kan slette Horde/alliance og starte alliance/horde

Jeg og Hakara tenker å ta en MC run etterhvert, for moroskyld (skulle ikke være så vannskelig, med equiptet vårt).

Hakara er mage, jeg kan godt lage en priest om ingen andre skal (selv om jeg adlri har spilt det =D ), en må være warrior osv, men det tar jo to minutter å slette/lage ny, så det blir sikkert ikke no problem.

Vi spiller på alliance i starten, skal nok teste horde snart også.

Fett nok, da skal jeg nok lage en alliance da.
Kansje en warlock, eller druid. Kansje warrior.
Et eller annet jeg ikke har spilt før i allefall. :)

Ja, de sier at de skal fikse det "så fort som mulig"

Bah =(