Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg laster ned nå. 40%. Går møkkatregt. MC-run med Eivind og Hakara ftw. \m/

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Si i fra hvis dere skulle bestemme dere for å bli menn og lage en horde karakter da :)

Hvis Blizzard kunne få den helvetes ræva si i gir og få opp serveren igjen that is....

Menn? Gnome female mage ... man er da litt søt og uskyldig? :flau:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@15.05.2005, 21.06
Menn? Gnome female mage ... man er da litt søt og uskyldig? :flau:
220665​
Du sier noe der. Jeg må spille en urstygg female orc warlock og en female undead priest. Hvorfor kunne man ikke velge utseende og kjønn selv egentlig?

Hvorfor kan du ikke være alliance for en gangs skyld? Da får du være Male gnome warlock (mandig og barskt) og female dwarf priest (ja helga!) .

Yesyesyes?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Når jeg skal teste priest så har jeg ikke lyst å gjøre det som noe som ligner den støggeste traktorlesba i historien. Jeg gidder heller ikke å teste alliance warlock, aldri i verden om jeg velger alliance hvis jeg skal spille warlock. Da må du brått deale med rundt 47 931 undead rogues og warriors med Will of the forsaken.

Når serveren kommer opp igjen, er det bare å se etter Kozeloz, rogue, eller Cuddlemage ...

Omgomgomg... Jeg tørr ikke å velge, hvilken? Jeg har hunter, har litt lyst til å velge Mage, massive ødeleggese. :3 Men jeg har bare 2 copies =/

Hvilken?! :D

Og, woho, 3%!

Oppe nå. Men man står fast på "retrieving character list"

Faen da, får ikke kopiert en jævla karakter, kommer så langt at the står "please wait" mens jeg kopierer, valgt navn og greier.
Men så kommer jeg til "Oops, we can't open the web page you requested ..." :(