Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hah.. Dum som ei forbanna ku jeg da.. JEG LUKKA WOW!

3500 i kø.. Tror jeg spiller mer i morra..

Jeg fikk faktisk spilt i en time eller så.. JEG ANGRER.. Mage og Druid var teite valg =(
 
hmm. Hvordan er lagge for der som er inne nuu? :p

orker ikke å spile om det er masse lagg ...


jeg lager kaffe ...
 
Det var vel egentlig greit. Jeg må opp tidlig i morgen og møte dama, vis WoW ikke hadde klikka nå, hadde jeg blitt sittende til i morgen tidlig =D
Men det var gøy så lenge det varte.
Men på slutten var det nesten ikke spillbart, måtte heale mens folk hadde fult liv, bare å satse på at dem blir skadet, for å heale dem i tide :p
 
"Hei dere gutter! Vi trenger vel bare en test server til europa? Altså, det kan da ikke friste så mye å starte med fult set, lvl 60 og epic mount?"

DIE BLIZZ, DIE!
 
Warsong Gulch er så kjempestilig sexy at jeg nesten ikke husker hvorfor jeg vurderte å legge meg engang. Kos. Eivind, din skitne homo, du burde ikke lagt deg. =(
 
Haha. Jeg logga av. Så fant jeg ut at jeg ikke gadd å sove mer alikevel. Jaja. 3000 i køen, ca. :)

Vi må inn på Warsong Gulch sammen, gutta. Det eier så mye.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@16.05.2005, 11.03
Er nr. 3000 i kø. =(


Seadog din skitne signatur pirat. =(
220980​
=(

Fy skam meg :(
Skal endre den så fort test realmen er borte :p

Jeg Eide en druid nå nettop, jeg er så stolt. Ganske tøft i og med at jeg er paladin newbie =D
 
Jeg har tilbragt natten med å lære meg hvordan mage funker. Frykt! :D
 
Håper bare at ikke Battlegrounds lagger nå når det er flere på. Da legger jeg meg bare til å sove ... =/
 
Serverene kom opp igjen rundt 5 tiden i natt, da var jeg det :3 Fin ping, kom meg faktisk inn på Battlegrounds, og det var tøft. Vi eide alliance laget, og Mage er så deilig, tar så utrolig mye damage. ^^,

Men så slo internettet sei av rundt 7 tiden. Da la jeg meg.