Ikke? Da er han rimelig effektiv eller så lyver han sykt
Men uannsett, jeg synes de bør finne en måte å hindre AoE grinding på, det er ikke akkurat rettferdig at mages skal levele mye fortere enn de andre klassene.
Ta og les gjennom et par av sidene ,flere der som tviler på han, men bare les litt, han forklarer hvordan han har gjort alt sammen. =) Der er folk som har brukt samme metode som han, og har klart det på 6 dager 23 timer =)
Keep in mind at han har grindet fra lvl 15 - 60, ikke questet noe så og si. Det var også hans lvl 60 mage nr. 2 i retail, så han har en viss peil på hvor han skal grinde og hvordan.
Er rart å spille mage. Gikk fire, utrolig digg å critte 3000 dmg på 2 sekunder. Merker at jeg ikke er så stødig enda, litt pga build, og veldig mye pga at jeg glemmer stedene jeg har lagt spellsene, i sted leta jeg etter mana shield i 10 sekunder
I og med at jeg ikke måtte laste ned noen patch i går, betyr de at de ikke har fiksa den helvetes Goblin Bruiser bugen i BB? Tror Arcane shoten min fortsatt er herpa Slik som alle andre hunteres...
Hva som feiler Arcane Shotten din? Min funker bra den. Critter på 480 mot de fleste fiender. Og hvis fiendene har fått en Warlock debuff critter den på 670.
Opprinnelig skrevet av Seadog@19.05.2005, 15.08 Fy faen, jeg eide en UD rogue og en tauren druid samtidig i går!
Jeg var helt alene. The power of the gnome mage plix
Frekkas..
Du og den forbanna fear greia di..
Dem var ikke akkurat gode nei..Men det skal jo litt til å slå en undead rogue og en druid, som faktisk kan heale, jeg kan ikke heale ô.o
Opprinnelig skrevet av Seadog@19.05.2005, 19.13 Lurer litt på fisking selv, har rundt 110-120 i fisking, hvor skal jeg dra for å fiske etter større fisk?