Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nei.

Opprinnelig skrevet av Crosis@21.05.2005, 16.00
kista som er i Arena? hørt rykter om at d var 180 Gold i den noen sier at d er mere også..
224185​
det er bare kødd!

onyxia, som det kreves 40+ folk på lvl 50+ for å drepe dropper bare mellom 50-70 gull.
så jeg tviler på at det er sp mye i kista

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Novastrum@21.05.2005, 20.13
Full raid-group = 40 stk.
224287​
Aha :trollmann:

Aldri vært i raid med fler enn 20 stykker... men hvem er det som får looten da? de i den gruppa som angriper først eller alle??

Novastrum

Feminist-elitist
Correct me if I'm wrong, men jeg tror alle i raidet roller på gevinsten. Med pengegevinster som er så store vet jeg ikke. Kanskje den blir delt utover hele raidet?

I et raid fungerer loot-fordelingen akkurat som i en vanlig fem-mannsgruppe.

Jeg drepte nettopp Luthien :kos:

Temte akkurat Broken Tooth, med Attack speed på 1.0 :D

Men jeg er 10 leveler høyere enn den, så det blir et helvette å få den opp i level... =(

i en raid gruppe pleier man å ha en master looter som fordeler looten. Mange guilds bruker et system som heter DKP points, da får du poeng for hvert raid du er med på også bruker du disse poengene til å kjøpe item's. Slik slipper folka et en fyr som ble med på sitt første raid får store godbiter istedenfor veteranene som har slitt masse.. Hvis det er 2 eller fler som vil "kjøpe" dette itemet roller dem eller's er det noen guild som gjør slik at du kan by, altså satse mer poeng en den har vært helt til de andre gir seg.

Opprinnelig skrevet av Montana@22.05.2005, 12.38
i en raid gruppe pleier man å ha en master looter som fordeler looten. Mange guilds bruker et system som heter DKP points, da får du poeng for hvert raid du er med på også bruker du disse poengene til å kjøpe item's. Slik slipper folka et en fyr som ble med på sitt første raid får store godbiter istedenfor veteranene som har slitt masse.. Hvis det er 2 eller fler som vil "kjøpe" dette itemet roller dem eller's er det noen guild som gjør slik at du kan by, altså satse mer poeng en den har vært helt til de andre gir seg.
224516​
Master Looter er fortsatt veldig bugget. Ninjalooters elsker det systemet. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+22.05.2005, 00.52-->
<!--QuoteBegin-Montana
@22.05.2005, 12.38
224516​
Master Looter er fortsatt veldig bugget. Ninjalooters elsker det systemet. :tommelopp:
224538​
[/b]
Nå snakket jeg om store raids på 40stk o.l, da er det vanligvis en guild elns.. tror ikke så mange gidder ninja looting da.
10mans raid o.l til normale instance vet jeg ikke no særligt om.

Btw, har også hørt om at master looter noen gang blir bugga, så det noen folk setter også på free for all rett før en boss og bestemmer en person som skal linke itemsene som dropper, så folk kan ta /random 100 senere. Og de som nærmer corpset etter bossen er død blir kicka med en gang.

ninja looting ja :p gjordt det engang. uten at jeg viste at jeg gjordet det:p før jeg senere lærte hva det var:p

Jeg er level 60. =)

Opprinnelig skrevet av Crosis@22.05.2005, 15.19
ninja looting ja :p gjordt det engang. uten at jeg viste at jeg gjordet det:p før jeg senere lærte hva det var:p
224591​
Villig til å dele med meg hva det er for noe? Trur ikke jeg har opplevd det enda.