Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@22.05.2005, 16.53
Jeg er level 60. =)
224633​
Gratis Kozeloz.

----------------------------------

Jeg mener og tro at Ninja looting er : neon kjemper Creeps for og hente en kiste, og du løper og tar den. vis ikke det er d så er jeg ikke helt sikker på hva det er.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg er straks halveis til topp med min Human Mage på Daggerspine. Han er kul. :) Og min priest er snart 16..... Det er litt sllitsomt med to folk, men slik ble det til. Jeg klarer heller ikke slutte å spille på noen av de. =D
Er det noen på Daggerspine eller Bloodfeather fra SG, eller er jeg singel?

jeg spillte på daggerspine før , men så bestemte flere av de jeg spillte sammen med og bytte server , vis du er kul så Hils Sevik fra meg "Zakafein" :p

Opprinnelig skrevet av Drauden@22.05.2005, 18.23
Jeg er straks halveis til topp med min Human Mage på Daggerspine. Han er kul.  :)  Og min priest er snart 16.....  Det er litt sllitsomt med to folk, men slik ble det til. Jeg klarer heller ikke slutte å spille på noen av de. =D
Er det noen på Daggerspine eller Bloodfeather fra SG, eller er jeg singel?
224665​
Jeg spiller fortsatt med min tauren warrior på daggerspine. snart 47.
Hva er det du heter? kanskje jeg får øye på deg en vakker dag ;)

Hvordan kommer jeg inn på test realmen?
Når jeg går inn på http://www.wow-europe.co.uk/ så får jeg bare en fransk versjon av "Siden kan ikke vises" :p

Faen, svar litt fort her da!!! er desperat!!!!
Hjelper det å slette kakene? mulig jeg har et par spesielle "sjokoladekaker" der, kun det beste er godt nok! men kan vel aksnkje ikke være dem, hvis jeg formaterer hele data driten da???? Jeg gjør det jeg!!! takk for hjelpen jeg ikke fikk.

Opprinnelig skrevet av Frenzy+21.05.2005, 16.23-->
<!--QuoteBegin-Crosis
@21.05.2005, 16.00
kista som er i Arena? hørt rykter om at d var 180 Gold i den noen sier at d er mere også..
224185​
det er bare kødd!

onyxia, som det kreves 40+ folk på lvl 50+ for å drepe dropper bare mellom 50-70 gull.
så jeg tviler på at det er sp mye i kista
224199​
[/b]
Lucifron i Molten Core droppa 45g :D
kosta mer å reparere utstyret etterpå da >.<

(i tillegg droppa han en del av warlock settet og en necklace, og en person vant begge med rolls på 95 og 98 eller noe sånt)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Går det ann å lage potions som automatik lvler deg til 60? Får ikke spilt fordi jeg ikke har penger til å betale :( Gruer meg til å se at hele Guilden min har dratt fra meg og jeg er fortsatt langt fra 40... Var kommet så godt i gang sist helg og var helt innstilt på å dinge 40 den helga her... tror jeg har 3/4 xp på lvl 37, digg med rested xp med da :D

Hvis du skal grinde exp og ganske bra med penger kan jeg foreslå frayfeather highlands, drep hippogryphs der.

Det er best fra 46-49 funker i 49+ også men da er exp'en fort dårlig, i 50+ farmer i allefall jeg elementals.

Spørs vel litt hvilken class man er, jeg som rogue kunne ta ned de harpies'ene på 5-10 sec. Uten noen særlig downtid etterpå, og fikk 5-600 rested, 2-300 "vanlig" xp pr. stk der.

Nå skal jeg, med et håp om å unngå for mye ganking grinde i WP. Hører det er bra, men mange 60s som ganker der =(

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvor bør man grinde på lvl 40+ da? Jeg er hunter... Hvor finner man forresten bra mail-items med +agility? Virker som det bare er +strenght det er mulig å finne :(

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@23.05.2005, 13.32
Hvor bør man grinde på lvl 40+ da? Jeg er hunter...  Hvor finner man forresten bra mail-items med +agility? Virker som det bare er +strenght det er mulig å finne :(
224862​
Scarlet Monastery dropper mail meg Stamina og Strength, jeg har stort sett kjøpt all mail armoren min. Men jeg har Herods skulder og Raging Berserkers Helmet, har ikke funnet noe bedre.

AH er din venn.

Opprinnelig skrevet av Inline+22.05.2005, 05.07-->
<!--QuoteBegin-Crosis
@22.05.2005, 15.19
ninja looting ja :p gjordt det engang. uten at jeg viste at jeg gjordet det:p før jeg senere lærte hva det var:p
224591​
Villig til å dele med meg hva det er for noe? Trur ikke jeg har opplevd det enda.
224642​
[/b]
At du "stjeler" et loot. F.eks hvis en mage hat dropper og roguen roller og vinner itemet når magen trenger det har han ninja loota hatten.

crispypus : Jeg dumper min alliance character fordi horde er rett og slett bedre. Will Of Forsaken er latterlig bra. Jeg har kost meg som alliance, har vært fett. Men nå er det horde som gjelder.

For øvrig. Jeg, Lurtz og ØgleJon har startet nye characters på kor'gall. Noen andre venner av meg har også startet der. Så alle som er hypp på å starte som horde på en ny server. (Er faen meg nesten ingen high lvl der) så er det bare å regge seg. Jeg skal powergame til lvl 60 iallefall. Min lvl 41 Mage på burning blade er død.

Rikku: Hmmm, du må starte å game igjen. Bli med meg på kor'gall davel? Samme gjelder Chaz og resten. =)