Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jasså, du har ikke lyst til å sende min hunter på BB litt penger da ? :confused:

=D

Vurderer å bytte over min UD mage fra stormscale til khor'gall, han er 30 atm.
 
Vet ikke helt, hørt mye lumskt om serveren , dårlig med balance mellom partene, veldig lite folk der etc.

Har hunteren min der atm. "kiba" heter han. Add meh.
 
Min første lilla droppa i dag!

Og gjett hva!


WARDEN STAFF FFS!!!!

I og med at jeg er druid vil jeg tro at det var ment to be!

PS: Jeg vet nå hva ekte lykke er!
 
lol, nei.. I bear form får jeg 1300 armor ca. av kun den!

Det er en end staff for druids! :D
 
Javel folkens, da er det rett før jeg bestiller World of Warcraft, men jeg har et spørsmål først.
Når jeg kjøper spillet, får jeg den gratis måneden uten å ha betalt med Pre-Paid Gamecard?
Eller må jeg kjøpe et Gamecard og bruke det i samsvar med gratis måneden og få 90 dager? (For da har jeg ikke råd enda :grine: )
 
Opprinnelig skrevet av Karl@24.05.2005, 21.45
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=12314
Suger den da. :p

Litt..
225423​
Den suger ikke. Jeg håper du spille noe annet enn druid, for hvis ikke har du misforstått litt, eller noe sånt. Det er drømmevåpenet mitt. Så den på ah en gang, men tapte bid mot en fordi jeg var i strat når tiden gikk ut. biddet mitt var på 120g, så den betyr litt ja.

Fikk just Cloak of warding, etter å ha farmet Stone guardians i Un'Goro for Guardian stones. Litt pes når det alltid er hordes i nærheten. Men hvis jeg får Warden staff nå, begynner jeg å legge meg mot 10k ac merket i bear form.
Vet om en trinket som gir 180 armor eller noe sånt i tilleg, og når de får fikset opp Andorhal sånn at questene funker igjen har jeg ring of protection også.

Det blir Band of tortoise (120), Ring of protection (150), Warden staff (260), Trinketen som jeg ikke husker navnet på (180 +/- litt) og Cloak of Warding (214). Til sammen blir det 924 i caster som er rett over 4k i Bear. man merker det ^^

Edit: Oi, glemte at linjeskift finnes. Fikset det nå.
 
Molten Core til helga. Fy faen jeg gleder meg no innihelvete. Og ja Karl, jeg vet hvilken Bue du tenker på; og jeg har den på ønskelista mi også.
 
Opprinnelig skrevet av Akuma+24.05.2005, 23.37-->
<!--QuoteBegin-Karl
@24.05.2005, 21.45
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=12314
Suger den da. :p

Litt..
225423​
Den suger ikke. Jeg håper du spille noe annet enn druid, for hvis ikke har du misforstått litt, eller noe sånt. Det er drømmevåpenet mitt. Så den på ah en gang, men tapte bid mot en fordi jeg var i strat når tiden gikk ut. biddet mitt var på 120g, så den betyr litt ja.

Fikk just Cloak of warding, etter å ha farmet Stone guardians i Un'Goro for Guardian stones. Litt pes når det alltid er hordes i nærheten. Men hvis jeg får Warden staff nå, begynner jeg å legge meg mot 10k ac merket i bear form.
Vet om en trinket som gir 180 armor eller noe sånt i tilleg, og når de får fikset opp Andorhal sånn at questene funker igjen har jeg ring of protection også.

Det blir Band of tortoise (120), Ring of protection (150), Warden staff (260), Trinketen som jeg ikke husker navnet på (180 +/- litt) og Cloak of Warding (214). Til sammen blir det 924 i caster som er rett over 4k i Bear. man merker det ^^

Edit: Oi, glemte at linjeskift finnes. Fikset det nå.
225496​
[/b]
Jeg er lvl 54 nå og har litt over 6100 i ammor med bjørn (henda er cloth :p) med MotW. Helt fantastisk! Har 57% damage reduction ^^ Rouges ble plutselig ikke så "farlige" lengre. Bare lurte på hvor mye din dmg red. er.